A sign készítés és nagyformátumú nyomtatás magazinja

Hirdetés

Vesd bele magad a Digital Signage világába!

Aki a klasszikus feliratozásban hisz, félve állhat hozzá a digital signage megoldásaihoz, de Genevieve Lewis, a SignLink szerkesztője szerint érdemes fejest ugrani a változásba. A digital signage teljesen új megvilágításba helyez egy céget, de vajon hogyan érdemes társítani az üzlet repertoárjához?

Az Angliában és Írországban működő Signs Express franchise tapasztalatai szerint a partnereik technikai fejlesztése fokozta a vevők érdeklődését. A közlemény szerint 400 százalékkal több figyelmet váltott ki a digital signage, mint bármely más, hagyományos jelzési forma.

Fotó: Event Ignite

Aaron Davis fejlesztési igazgató szerint a digitális felületek „fantasztikus kiegészítői” a megszokott táblás és grafikai termékpalettának, igaz, ők meglehetősen előnyös helyzetben vannak, mert országos hálózaton üzemeltetnek kül- és beltéri, szabadon álló vagy falra rögzített kijelzőket. Ezek között vannak interaktív, érintőképernyős eszközök, videó- és LED-falak is.

A FASTSIGNS UK ügyvezető igazgatója, John Davies ugyancsak a digitális megoldások mellett érvelt, de a látvány mellett szerinte az is fontos szempont, hogy így sokféle marketingüzenetet lehet eljuttatni a vevőkhöz, ráadásul bármikor. A kijelzőkön megjelenő tartalmat könnyű frissíteni, és jobban is ellenőrizhető, hogy mikor milyen információ jelenik meg rajtuk. További előny: számos ipari szegmensben hasznosítható eszközrendszerről van szó, a kiskereskedelemtől az oktatáson át az egészségügyig. A hatékonyság tovább növelhető, ha a statikus képi tartalmak mellett megjelennek az animációk is, hiszen a kijelzők „így életre kelnek”. Davies hozzátette: úgy véli, hogy a digital signage minden kétséget kizáróan kulcsszerepet játszik majd a jövő vizuális ipari kommunikációjában.

ÉRDEKESSÉG: a datatrend.com felmérése szerint a digitális kijelzőket használó boltokban a vásárlók 30 százalékkal több időt töltenek el, mint azokban az üzletekben, amelyek nem élnek ezzel a lehetőséggel.

A digital signage technológiák egyik legrégebben működő képviselője az 1997-ben indult Signagelive. A 46 országban több mint kétezer ügyfelet kiszolgáló és támogató szoftver-, szerviz- és termékszolgáltató vállalat referenciái között kiskereskedelmi egységek, belső kommunikációs hálózatok, oktatási intézmények, illetve gyorsétteremláncok és más vendéglátók szerepelnek. Azóta persze sok hasonló cég megjelent a piacon, de a Signagelive díjszabási stratégiája még mindig párját ritkítja, hiszen havi, illetve 1-5 éves licensz- szerződéssel kínálja szolgáltatásait. Warren Bremner fejlesztési igazgató elárulta: az ügyfelek teljes átállási folyamatát menedzselik, ha kell, oly módon, hogy fokozatos és egyszerű lépésekben vezetik őket a printtől a digital signage használata felé.

Gábor János / Sign&Display

Sign&Display