Szálljon fel Ön is a MultiPress buszjáratára!
Önnek is van néha olyan érzése, hogy vállalkozása nem fejlődik a kellő mértékben – viszont nem tudja, pontosan mi a fejlődés gátja? Sok problémát jelent Önnek a megfelelő munkaerő hiánya – és úgy érzi, emiatt rengeteg időt veszteget el? Szeretné átlátni a cégben zajló folyamatokat az alapanyag beszerzéstől, a gyártáson és az értékesítésen át egészen a könyvelésig? Ha a fenti kérdések bármelyike – netán mindegyike – érvényes Önre és sign and display vállalkozására, akkor érdemes megismerkednie a Dataline MultiPress vállalatirányítási szoftverével, amelyet teljes egészében erre az iparágra szabtak!
Folyamatokon alapuló működés
Miért érdemes a MultiPress szoftvert megismerni? Mert a Dataline vállalatirányítási megoldását kifejezetten a szélesformátumú nyomtatással foglalkozó cégek számára alkották meg, és általa javíthatja vállalkozása hatékonyságát – annak minden területén, hatékonyabbá teheti adminisztrációs feladatait, automatizálhatja gyártását, teljes minőségellenőrzést valósíthat meg a rendeléstől egészen a kész termék kihelyezéséig.
Jól hangzik? – Szerintünk is! Indul a MultiPress busz – pattanjon fel és foglalja el az Ön kényelmes helyét!
A siker egyik kulcsa manapság, hogy cégünk mennyire képes rugalmasan reagálni a piac, illetve a törvénykezés és szabályozások gyors ütemű változásaira. A MultiPress ebben tud megbízható partnere lenni a szélesformátumú digitális nyomdáknak. A MultiPress egy olyan vállalatirányítási rendszer, melynek segítségével teljes rálátása van cége működésére, tehát mobil, rugalmas, és elérhető – bárhonnan, és bármikor! E szoftver segítségével Ön mindig egy lépéssel előbb járhat mindenkinél…
MultiPress – békét és nyugalmat hoz vállalkozása számára
A szélesformátumú digitális nyomdák nagy része már fokozatosan kinövi a kaotikus start up periódust. A MultiPress pedig segít abban, hogy rendszerezzék, strukturálják a gyártás ellenőrzés folyamatát, amely többnyire jobb reakcióidőt és gyorsabb szállítást eredményez felhasználói számára. A munkafolyamat automatizálása kiemelt fontossággal bír a naponta beérkező rengeteg megrendelés megfelelő feldolgozása érdekében. A MultiPress lehetővé teszi, hogy kontrolláljuk számlázási folyamatainkat is. Ez a szoftvermegoldás nyugalmat hoz vállalkozása számára, így Ön arra koncentrálhat, amire igazán szeretne: kiemelkedő minőségű digitális nyomdai termékek készítésére, nap mint nap.
MultiPress – Egyedi megoldás szitanyomók és utómunka vállalkozások számára!
Egy szitanyomó, vagy utómunka vállalkozás gyártási kalkulációja egyáltalán nem hasonlít az ofszet nyomdák kalkulációjára. A MultiPress egyedi megoldásokat kínál a szitakeret kezelésére, a festékfelhasználás számítására, vagy az utómunka feladatok választékára.
Mindezek mellett a szoftver nagyon hasznos a megrendelések nyomon követésében, a számlázásban, a szállításban, tervezésben, készlet kezelésben és még sok egyéb feladat során.
Moduláris felépítés – a felhasználó igényeihez alkalmazkodva!
A MultiPress szoftver moduláris felépítése annyit jelent, hogy akár egyetlen munkafolyamatunk szabályozására is alkalmazhatjuk, majd ha úgy látjuk, kibővíthetjük további munkafolyamatokra, vagy akár cégünk teljes működésére is.
A MultiPress szoftverben az alábbi modulok érhetők el külön-külön, vagy akár egy teljes csomagban is:
- Előkalkuláció
A MultiPress szoftver több mint tíz kalkulációs technikát tartalmaz, amelyekkel kiszámolhatjuk, mennyibe kerül adott megrendelésünk. A számítási formulákat a Dataline Solutions, grafikai szektorban tevékenykedő ügyfelei, illetve szakértők közreműködésével dolgozták ki. Minden egyes kalkulációs technika különleges szempontok alapján került kialakításra, amelyek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy az adott projektre vonatkozó legpontosabb bekerülési költség mellett a legjobb értékesítési árat határozzák meg, mindezt minimális időráfordítással, maximális rugalmasság mellett.
- Ügyfélkapcsolat-kezelés (Customer Relationship Management – CRM)
A MultiPress szoftverben teljes ügyfélkapcsolat-kezelési rendszer áll rendelkezésünkre, amelyben minden kontaktunk, az ügyféllel folytatott levelezésünk, látogatásunk vagy fontos telefonbeszélgetésünk regisztrálható. Az ügyfélpanaszok könnyedén rögzíthetők, az ügyfélhez kapcsolódó feladatok vagy találkozók szervezése közvetlenül az adott ügyfél mappájából indíthatók. Kétségtelenül nagy hasznát vehetjük a MultiPress mappastruktúrájának, amelyben az ügyfél számos különféle dokumentumát, logókat, illetve fotóit tárolhatjuk.
- Megrendelések rendszerezése
A MultiPress szoftver a beérkező megrendeléseinket gondosan két csoportra osztja: a gyártási megrendelések, amelyeket a gyártás tervezés felé továbbítjuk, illetve előrendelések, amelyek az előrendelési listára kerülnek. A MultiPress készletkezelő modulja még ennél is tovább haladott, ugyanis vevőspecifikusan tárolja az adott megrendelő által korábban vásárolt termékeket, és vagy közvetlenül, vagy a web2print modulon keresztül regisztrálja azokat. Mindezek segítségével nyomon követhetjük megrendeléseinket a kezdetektől egészen a nyomtatásig.
- Projekttervezés
A MultiPress tervezési modulja automatikusan összeköti a tervezést az utókalkulációs modullal. A digitális verzióban egy adott munkához kapcsolódó minden folyamatunkat egy fájlban kezelhetünk, természetesen a különböző referencia dátumok figyelembe vétele mellett. Egy további lehetőség tervezésünk optimalizálására a MultiPress Smart Plan Board – amely egy 77” méretű érintőképernyő, amely minden részlegünk tevékenységét jól átláthatóvá teszi.
- Projekt regisztráció
Egy grafikai gyártó cég számára szükséges, hogy képes legyen befolyásolni a gyártási időt. Ennek sarokköve az idő regisztrálása. Ez a felhasználóbarát modul lehetővé teszi számunkra, hogy használjuk az „időzítő” funkciót, a „-tól –ig” időket vagy az „időtartamokat”. Az eredmény pedig egy jól átlátható teljes kép a termelékenységünkről, munkaerőnk hatékonyságáról stb. Röviden: a számok mindent elmondanak!
- Számlázás és pénzügyi monitoring
A megrendelések adatai automatikusan felvezetésre kerülnek a számlázási modulba. Minden szükséges számlázási funkció elérhető. A pénzügyi exportálási modul szinkronizálásra kerül az adott ország könyvelési szabályaival, melynek köszönhetően a MultiPress szoftverben generált számláink egyetlen gombnyomásra bekerülnek könyvelésünkbe.
- Menedzsment és riportolás
Ezzel a modullal gyorsan és egyszerűen regisztrálhatjuk cégünk forgalmának adatait. Segítségével könnyen átláthatjuk, mely típusú megrendelések a legnépszerűbbek az utóbbi évek során. Emellett láthatjuk forgalmunk alakulását adott megrendelők, vagy megrendelői csoportokra vonatkozóan. E modul használatával áttekinthetővé válik árbevételünk alakulása, illetve bizonyos időszakokban keletkező hozzáadott értékünk egyaránt.
- E-business
Ha Ön rendelkezik webshop-pal, vagy web modullal, akkor az ide érkező megrendelések a weboldaláról közvetlenül a MultiPress szoftverbe érkeznek, és azonnal bekerülnek a cég adminisztrációjába. Még a megrendelés kifizetése is véglegesíthető a létező fizetési rendszerekhez kapcsolódva.
- Összekapcsolhatóság
A teljes felhő alapú licensznek köszönhetően a MultiPress web böngészőn keresztül is használható. Ez az okos, és nyelvtől független felhasználói felület igény szerint testre szabható. Mindez pedig új korszakot nyit a rugalmasság és mobilitás tekintetében.
- Workflow
A MultiPress szoftver használatával teljes munkafolyamatunk automatizálható. Ez a „Workflow basic”, a „Check and repair”, „Impose”, Workflow JDF” és a „Workflow JMF” modulok által valósítható meg, amelyek közül minden egyes modul a munkafolyamat egy részét kezeli, teljesen automatizált formában.
Rövid ízelítő gyanánt talán ennyit elég elmondani a MultiPress szoftverről. Megtetszett Önnek a megoldás? Cégére ismert néhány fent felsorolt működési folyamat mindennapi nehézségei alapján? Akkor érdemes jobban megismerkednie a MultiPress szoftver megoldásaival!
Kérje személyre szabott szoftver bemutatónkat a MultiPress kizárólagos hazai forgalmazó Sericol Kft-től!
Sericol Hungary
Ecseri út 14-16
1097 Budapest, Hungary
Tel: +36 1 3230281
E-mail: office@sericol.hu