Az Aspex Eyewear – amely egy kanadai székhelyű, Észak- és Közép-Amerikában, a Karib-térségben és Európában is jelen lévő szemüveg- és napszemüveggyártó vállalat – a Vistar Mediával, egy globális digitális otthoni hirdetési technológiával foglalkozó céggel kötött megállapodást, hogy egy 13 hetes multicsatornás DOOH-kampánnyal népszerűsítse márkáját Észak-Amerikában, amely a TurboFlex technológiát népszerűsíti – olvasható a Digital Signage Today összefoglalójában.
„Büszkék vagyunk arra, hogy a Vistar Mediával együttműködve valósíthatjuk meg DOOH-kampányunkat, közvetlenül a 65. GRAMMY-díjátadóval és a GRAMMY Gift Lounge-gal való együttműködésünk nyomán” – mondta Félix Sidès, az Aspex Eyewear Group alelnöke. „A célközönség és megbízható mérési lehetőségek lehetővé teszik számunkra, hogy hatékonyan kapcsolódjunk az érdeklődőkhöz Észak-Amerika-szerte. Értékeljük a kampány hatását, és a következő szintre fejlesztjük az egyre szélesebb körű marketingstratégiánkat.”
A TurboFlex technológia magába foglalja az Aspex által a világ első 360 fokos zsanérjaként forgalmazott termékét és a kampány angol és francia nyelvű tartalmait, valamint statikus és videós tartalmakat tesznek majd közzé kiskereskedelmi egységekben, egyetemeken, mozikban, taxikon és más helyszíneken, a ROI fejlődése érdekében a hirdetést használva.
„Mindig öröm a csapatunk számára egy komplett észak-amerikai kampányt véghezvinni, még inkább akkor, ha egy olyan márkával dolgozunk együtt, mint a TurboFlex, amely osztozik a gazdag kreativitás és az innovatív technológia ötvözése iránti szenvedélyünkben” – mondta Scott Mitchell, a Vistar Media kanadai ügyvezető igazgatója.
Némethi Botond, Sign&Display magazin