EuroShop Düsseldorf – 2020. február 16-18.
EuroShop Düsseldorf – a huszadik 2020-ban
1966 óta az EuroShop kiállításon minden megtekinthető, ami az üzletek, boltok, áruházak berendezésében fontos fejlesztés. 2020. február 16-20. között nyolc dimenzióba kategorizálva ismerkedhetünk meg a kiskereskedelem fejlesztési területeivel, vásári látogatásunkat pedig egy jól átlátható applikációval tervezhetjük meg.
Az EuroShop 2020, a világ elsőszámú kereskedelmi szakvására éppolyan jövő orientált, mint a kiskereskedelmi iparág – kifejezetten a világ kiskereskedelmére összpontosító innovációs platform, vitafórum és a kreatív ötletek sziporkázó tárháza.
Huszadik megrendezése alkalmából az EuroShop minden eddiginél élénkebb kiállítói érdeklődésnek örvend, ezért a düsseldorfi szakvásár rendezői joggal számíthatnak arra, hogy a szakvásár mutatói elérik a 2017-es rekordot is. Az előző szakvásáron 127.598 négyzetméternyi nettó kiállítási területen 2.368 kiállító vett részt a világ 61 országából. A Rajna-parti seregszemlére mintegy 114.000 szakmai látogató érkezett a világ öt földrészéről.
Több látványos élő bemutató, élesebb dramaturgia, még több érzelem és pontosabb igazodás a vásárlók kívánságaihoz – ezt kell kínálni a kereskedelemben és ez az, amit az EuroShop már megvalósított. Az élmények nyolc dimenziójával a látogatók igényeihez igazodó kínálati struktúrát, és az egyes dimenziók közötti rugalmas keretet és hatalmas mozgásteret kínál a seregszemle. A szakemberek azt keresik, mely trendek határozzák meg a világ kiskereskedelmét a jövőben, és melyek az innovatív termékek. Az EuroShop kiállításon az élmények nyolc dimenziója a következő: üzletberendezés és üzletdizájn, vizuális eladás-ösztönzés, kiskereskedelmi marketing, világítástechnika, kiskereskedelmi technológia, élelmiszer-technológia, energia-gazdálkodás, vásár- és rendezvény-marketing, vendéglátó szolgáltatási berendezések.
Az EuroShop 2020 mind a nyolc témakörében kiemelkedően jók a foglalási adatok, de ezen belül is mindenekelőtt a kiskereskedelmi technológia, a hűtés és energia-gazdálkodás, valamint az üzletberendezés és üzletdizájn területe tud robbanásszerű fejlődést felmutatni. De lássuk néhány szóban, mire is számíthatunk az adott tematikák kiállítási szekcióiban:
Üzletberendezések
Építészeti megoldások, üzletbelső tervezés, alapanyagok és felületek, rögzítőelemek és eszközök.
Tapasztaljuk meg az egyedi koncepciók meggyőző esztétikáját. A legújabb trendek, nemzetközi tervezők, rendhagyó design megoldások, fenntartható inspirációk. Néhány a fontosabb kiállítók közül:
Aichinger, Cefla, Costa, Mago, D’art Design, Eden Industries, Egger, Elea, Forbo, Média 6, Otto Kind, Pfleiderer, Wanzl
Vizuális eladás-ösztönzés
Kirakati babáktól egészen a kirakati üvegfelületek dekorációjáig. A kreatív termékbemutatás intenzitása. A tekintetet megragadó, átformálódó alkotások, digitális interakciók, innovatív megoldások, hosszantartó hatású effektek. Főbb kiállítók:
ABC, Atrezzo, bambola, Brands Europe, Seven Continents Cooperation, SFD, Visual Retailing.
Világítástechnika
A különleges világítási effektek elbűvölő hatása. Hatásos kiemelés fényhatásokkal, világítás irányítás, briliáns ötletek a nagyobb hatékonyság érdekében. Kiállítók:
Bäro, RD Leuchten, Imoon, Hera, L&S Italia, LTS, Ledxon,.
Kiskereskedelmi marketing
Ez az a terület, ahol szerepet kapnak a signage termékek, a displayek és a kültéri kommunikációs eszközök! 360 fokos kommunikáció, amely a vásárló minden érzékszervére hatással van. Kreatív intelligencia. Vásárló-centrikus koncepciók. Meglepő megoldások – mindez a siker érdekében. Fontosabb kiállítók:
Autentica, HL Display, Jansen Display, Joalpe, Kendu, Kürten & Lechner, Moss, M&T, Oechsle, Ores, POPAI/Shop, POS Tuning, RTC Europe, Scanblue, Sitour, VKF Renzel.
Kiskereskedelmi technológia (EuroCIS)
Az iparág dinamikus innovációjának motorja a legmodernebb technológiai megoldásokkal. A legújabb trendek – mindezt nemzetközi szinten. A jövőbe tekintő, bámulatos perspektívák. Főbb területek a kiskereskedelmi szoftverek, POS technológia, mobil megoldások, eKereskedelem és fizetési rendszerek. A legfontosabb márkák:
Bizerba, Checkpoint, Diebold Nixdorf, Digi, EPSON, Glory Global Solutions, HP, IBM, Ingenico, Mettler-Toledo, Microsoft, Toshiba Global Commerce Solutions.
Hűtéstechnika és energia-gazdálkodás
Ha csak a nemrég lezajlott ENSZ klímacsúcsra gondolunk, akkor is látjuk, mennyire fontos témakör az energiagazdálkodás. Ezen a területen a hatékonyságot fokozó legújabb ötletek állnak. Hűtőrendszer és épület üzemeltetés a keresztmetszete az áruk megfelelő és hatékony kihelyezésének. Milyen mértékűen fog a jövő hűtőberendezése teljesíteni? Miként kezelik az energiaforrásokat a jövőben? Többek között ezekre a kérdésekre találunk választ az alábbi kiállítók standjain:
Hauser, ISA, JBG-2, Kaplanlar, Nurdil, Pastorfrigor, Tekso Teknik Sogutma, Schott, Viessmann.
Food szerviz berendezései
A kiskereskedelem aktuális megatrendje: a vásárlókból vendégek lesznek, az egyszerű bolti kiszolgálás pedig gasztronómiává avanzsál, amint az látható az áruházakban, a benzinkutak üzleteiben (Például Palágyi Eszter szendvics kreációi az OMV benzinkutaknál). Az éttermek pedig tematizálódnak. Az áruházakban gourmet szigeteket alakítanak ki, vagy éppen kóstolási pontokat – amelyek olyan új vásárlási élményt kínálnak, melynek köszönhetően hosszú távon lojális vásárló válik belőlünk. Ebben a szekcióban bemutatásra kerülnek a legmodernebb gépek, design eszközök, technológiai megoldások az alábbi cégek standjain:
Polin, Rational, Salva Industrial, Self-Pan Codoni, Sinmagjo, Ubert, Unox, Wiesheu, Venix.
Vásár- és rendezvénytechnika
Az élő előadások lenyűgöző ereje és hatékonysága – üzlet és show business együttesen a teljes kreativitás jegyében, mindezt természetesen professzionális megközelítésben. A kiállítási szekció témakörei a márkakommunikáció, stand építés, kommunikációs design, eseménytechnológia. A legismertebb kiállító cégek:
Aluvision, Damböck, beMatrix, Burkhardt Leitner, Expo Supply, Famab, Fairnet, Gilnhammer, Hestex, Holtmann.
Az EuroShop kísérő rendezvényei között számos különbemutatót találunk. Ilyen például a POPAI Village, az Ecopark, a Designers Village és az Italian Lighting Lounge. Ezen túlmenően az EuroShop gyakorlatias előadásokat kínál a rangos résztvevőket felsorakoztató színpadokon a következő témákról: üzletdizájn, kiskereskedelmi technológia, többcsatornás értékesítés, kiskereskedelmi marketing, energia-gazdálkodás, kiskereskedelmi dizájnerek, induló vállalkozások, valamint vásári és rendezvény-szolgáltatások. A szakvásári belépővel, további külön bejelentkezés nélkül látogatható valamennyi különbemutató és előadás is.
Az új 1-es csarnokot is elfoglalja az EuroShop 2020
A Düsseldorfi Vásárváros új déli vásárkapuját hamarosan átadják. Ezzel együtt az 1-es csarnok újjáépítése is befejezéséhez közeledik, ezt a vásárcsarnokot már az EuroShop 2020 keretében is használni tudjuk. Az építési munkák keretében elbontották a korábbi 1-es és 2-es csarnokot, a helyükre pedig egy rendkívül modern épület került. Az új csarnok főbb paraméterei: hossza 158 méter, szélessége 77 méter, az alapterülete pedig meghaladja a 12.000 négyzetmétert. A bejárás hat kapun át lehetséges, a kiállítók számára pedig nagyon kedvező standépítés feltételeket biztosítanak.
A vásárlátogatók kényelmére a csarnokot az első emeleten híd kapcsolja össze a CCD Süd Déli Kongresszusi Központtal. A 3-as és 4-es vásárcsarnokhoz vezető közvetlen csatlakozás mellett a déli vásárkaputól sugárút vezet a vásárváros további részeihez. A Messe Düsseldorf vásártársaság ezzel jelentősen bővíti a csarnok használati lehetőségeit, egyúttal pedig rugalmasabbá teszi a kialakítást. Az új csarnok már idén ősszel bemutatkozik, 2019. szeptemberétől veszik először használatba.
Az EuroShop 2020 szakvásár 2020. február 16-20-ig, csütörtöktől vasárnapig várja a szakmai látogatókat, minden vásárnapon 10.00 és 18.00 óra között. Az egy napra érvényes belépő ára 80 euró (online elővételben/elektronikus belépőként 60 euró), a két napra érvényes belépő 120 euró (online elővételben 100 euró), az összes vásárnapra érvényes bérlet pedig 180 euró (online elővételben 150 euró). A vásári belépőkkel további díjfizetés nélkül lehet igénybe venni az EuroShop-ra utazáshoz és a visszautazáshoz a VRR közlekedési eszközeit (Rajna-Ruhr Közlekedési Szövetség). www.euroshop.de
Látogassa meg az EuroShop online folyóiratát, amely az év 365 napján hírekkel, interjúkkal, beszámolókkal, szakcikkekkel, tanulmányokkal, képanyaggal és videókkal szolgál a nemzetközi kiskereskedelem világát foglalkoztató témákról és trendekről a mag.euroshop.de webcímen. Sign
További cikkünk a kiállításról:
https://www.signanddisplay.hu/euroshop-2020-dusseldorfban/