A sign készítés és nagyformátumú nyomtatás magazinja

Dimas Brasil: „Az autócsomagolásra ne csak üzletként tekintsünk”

Autócsomagolási tréninget tartott a Fortuna Digital szervezésében Dimas Brasil, a The Wrap Institute specialistája. A kétnapos eseményen a résztvevők az Image Perfect alapanyagokkal ismerkedhettek meg, és próbálhatták ki. A képzés célja az volt, hogy a járműcsomagolással foglalkozó magyar vállalkozások minőségi elméleti és gyakorlati hátteret kapjanak.

A The Wrap Institute azzal az elképzeléssel indult, hogy újfajta, elérhető képzést nyújt az autócsomagolásról. A Fortuna Digital számára fontos a partnerek edukálása, illetve támogatása, ezért több országban is lehetőséget kínáltak ügyfeleiknek, hogy mélyítsék ismereteiket, és kipróbálják a magas minőséget képviselő Image Perfect alapanyagokat.

Az esemény két részből állt, az elméleti szekcióban az autócsomagolás művészetének kulisszatitkaiba vezetett be a szakember a dizájntól kezdve a vállalkozás fellendítéséig; míg a gyakorlatorientált blokkban a különböző technikákat mutatta be Dimas Brasil.

A vállalkozás fellendítéséhez elengedhetetlen az „out of the box” szemlélet

„Az őskorból maradtak fenn az első vizuális kommunikációs leletek” – mondta előadása során Dimas Brasil. „Az emberek a barlangrajzokkal üzentek egymásnak. Ma pedig konzisztensen építhető a brand kommunikációja többek között az autócsomagolás által. A járművek fóliázásával nemcsak annak állagát óvjuk, hanem információkat oszthatunk meg másokkal.”

Az autócsomagolási specialista előadásában kitért arra is, hogy milyen grafikai megjelenítés, betűtípus- használat hatékony a kommunikáció szempontjából ebben a műfajban. Továbbá bemutatta a fóliakészítési technológiákat, kihangsúlyozva a hengerelt és az öntött alapanyagok előnyeit és hátrányait. Kiemelte a tartósságot és az egyszerűbb felviteli metódust, ami üzleti szempontból jelent hasznot.

„Nemcsak technikákat szeretnék bemutatni, és garantálni azt, hogy a telepítés legalább 20 százalékkal gyorsabb legyen, hanem a perspektívátok kitágításához is hoztam gondolatokat. Az „out of the box” szemlélet szükséges ahhoz, hogy sikeres autócsomagoló vállalkozást üzemeltess. Az alapvető, hogy a lehető legjobb minőségben és gyorsan végzed el a munkát, ám ezen kívül olyan plusz dolgok adhatók hozzá, amelyek kiemelnek a versenytársak tömegéből. Ne csak egy „boltot” üzemeltessetek, hanem ejtsétek ámulatba az ügyfeleiteket” – hangsúlyozta.

A szakember a gyakorlati tréning bevezetőjében bemutatta, hogy milyen eszközök szükségesek egy professzionálisan működő autócsomagoló műhelyben.

A Fortuna Digital elhozza Magyarországra a legfrissebb technikákat és technológiákat, amelyekkel a vizuális kommunikáció területén működő vállalkozások fellendíthetik hatékonyságukat, s ezáltal magasabb hozzáadott értéket teremthetnek.

Nézd meg a tréningen készült rövid videónkat:

Sign&Display

- Hirdetés -

Sign&Display