Ahogy érdemes kommunikálni az ügyfelekkel

Az ügyfelek fogadására kijelölt helyiségek az adott vállalatról kialakított képet nagyban befolyásolják. Rendkívül fontos ezeken a területeken olyan bútordarabokat, dekorációt és légkört teremteni, amely a cég presztízsének megfelelő. Az ügyfelek irányításának, tájékoztatásának és általánosságban a kommunikációnak egyértelműnek, mindemellett pedig esztétikusnak, a vállalati környezethez illőnek kell lennie. A DURABLE óriási tapasztalattal rendelkezik ezen a téren, és számos olyan terméket kínál, amelyeknek köszönhetően a cégek világos és ízléses módon kommunikálhatnak az ügyfeleikkel.

A FOGADÓTÉR ÉS A VÁRÓTEREM KIALAKÍTÁSA

Az irányítást és tájékoztatást támogató rendszerek nagyban hozzájárulnak az ügyfelek véleményalkotásá­hoz az adott vállalatról. A DURABLE által kifejlesztett info keretek az egyszerű és esztétikus kommunikációt támogatják. A megfelelő koncepciók segítenek újrater­vezni az eladóteret, ezáltal igényes megjelenéssel ta­lálkozhatnak a vásárlók. A DURAFRAME® által rende­zetten és innovatívan jeleníthetők meg az információk.

A kihelyezett információk kiváló minőségű és profes­szionális módon kerülnek az ügyfelek elé. A doku­mentumok könnyen és gyorsan elhelyezhetők, illetve cserélhetők a mágneses záródású kereteknek köszön­hetően. A DURAFRAME® info keretek által egyszerűen rögzíthetők a különböző méretű információhordozó lapok sima, stabil felületekre.

„Bármely vállalat számára megfelelő megoldást nyújt­hat a DURAFRAME®” – mondja Kovács Anikó, a DURAB­LE GmbH területi vezetője. „Aki már ragasztott ki cellux-szal vagy lefűzhető tasakban helyezett ki ugyanebben a formában információt, azok számára az esztétikus keret termékünk tökéletes lehet arra, hogy a környe­zet elegáns formát öltsön.”

Például a bankok irodai ajtóin elhelyezett irányító­táblák megmutatják, hogy az egyes tanácsadók hol találhatók, így az ügyfelek könnyen eligazodhatnak az épületben. Ezenkívül az ajtókra rögzített táblák pro­fesszionális hatást keltenek. Az ingyenes DURAPRINT® címkéző szoftverrel gyorsan és egyszerűen készíthetők és nyomtathatók anyagok akár az ajtókra is.

NE FELEDKEZZÜNK EL A DOLGOZÓKRÓL SE!

A DURABLE® a dolgozókról sem feledkezett el, számuk­ra is ergonomikus és esztétikus felszereléseket bizto­sít. Az irodákban szükséges alapvető eszközpalettát és bútorzatot nem nehéz felsorolni. Az alapfelszere­léshez tartozik az íróasztal, irodai szék, szekrények és asztali lámpák. Emellett a technikai eszköztár sem tör­pül el, amely állhat számítógép és laptop, fénymásoló és nyomtató, telefon, esetleg projektor vagy televízió webkamerával kellékekből. A cél az, hogy a dolgozók kényelmesen és produktívan dolgozhassanak. A mun­kanapokat megkönnyítő és optimalizáló kiegészítő felszerelések listája azonban ennél meglehetősen bővebb. Először is elengedhetetlen a rendben tar­tott, ergonomikusan felszerelt munkahely. Az állítha­tó magasságú monitorok, a munkavégzés kényelmes kivitelezése érdekében kialakított egérpadok, illetve csuklótámaszok, valamint a kiváló minőségű fiókos iratrendezők mellett sokoldalú termékpalettát kínál a DURABLE. A cél, hogy a munkatársak minél kényelme­sebben és hatékonyabban dolgozhassanak. A beren­dezések hasznos íróasztali kiegészítőkkel, például toll­tartókkal, könyöklőkkel és irattálcákkal egészíthetők ki.

NÉVKITŰZŐK ÉS EGYÉB KIEGÉSZÍTŐK A MUNKATÁRSAK SZÁMÁRA

A névkitűzők kiemelt szerepet játszanak az ügyfélta­lálkozókon. A korábban már említett banki példánál maradva, az intézménynél dolgozó munkatársaknak számos alkalommal szükségük van névkitűzőre, le­gyen szó akár a mindennapi munkáról vagy egy ren­dezvényről. A névkitűzők a megbeszélésektől és a sze­mináriumoktól kezdve a szakmai vásárokon át a belső rendezvényekig megkönnyíthetik a kommunikációt.

A kiváló minőségű névkitűzők megrendelhetők a DURABLE-tól. Az eszközök könnyen elláthatók saját logóval, illetve a munkatársak nevével. A sablon szer­kesztése egyszerűen végrehajtható az ingyenesen használható DURAPRINT® szoftver segítségével. A név­kitűzők számos rögzítéssel rendelhetők, amelyek meg­találhatók a DURABLE termékkínálatában.

Az azonosítókártyákat gyakran használják a személyes azonosító kártyákhoz vagy chipkártyákhoz, amelyeket a zárt területekre történő belépés esetén szükséges bemutatni. Ezeket a munkaruhára lehet rögzíteni vagy nyakba akasztani. A megoldással megelőzhető az azo­nosítókártyák „vadászata”, ami a munkatársak számá­ra időt takaríthat meg. Ha pedig a személyes adatokat kívánják a kártyákon tárolni, akkor a DURABLE az RFID azonosítókártya-tartóit ajánlja. Ezek megakadályozzák, hogy az adatokat illetéktelenek leolvassák.

durable.hu