Az ügyfelek fogadására kijelölt helyiségek az adott vállalatról kialakított képet nagyban befolyásolják. Rendkívül fontos ezeken a területeken olyan bútordarabokat, dekorációt és légkört teremteni, amely a cég presztízsének megfelelő. Az ügyfelek irányításának, tájékoztatásának és általánosságban a kommunikációnak egyértelműnek, mindemellett pedig esztétikusnak, a vállalati környezethez illőnek kell lennie. A DURABLE óriási tapasztalattal rendelkezik ezen a téren, és számos olyan terméket kínál, amelyeknek köszönhetően a cégek világos és ízléses módon kommunikálhatnak az ügyfeleikkel.
A FOGADÓTÉR ÉS A VÁRÓTEREM KIALAKÍTÁSA
Az irányítást és tájékoztatást támogató rendszerek nagyban hozzájárulnak az ügyfelek véleményalkotásához az adott vállalatról. A DURABLE által kifejlesztett info keretek az egyszerű és esztétikus kommunikációt támogatják. A megfelelő koncepciók segítenek újratervezni az eladóteret, ezáltal igényes megjelenéssel találkozhatnak a vásárlók. A DURAFRAME® által rendezetten és innovatívan jeleníthetők meg az információk.
A kihelyezett információk kiváló minőségű és professzionális módon kerülnek az ügyfelek elé. A dokumentumok könnyen és gyorsan elhelyezhetők, illetve cserélhetők a mágneses záródású kereteknek köszönhetően. A DURAFRAME® info keretek által egyszerűen rögzíthetők a különböző méretű információhordozó lapok sima, stabil felületekre.
„Bármely vállalat számára megfelelő megoldást nyújthat a DURAFRAME®” – mondja Kovács Anikó, a DURABLE GmbH területi vezetője. „Aki már ragasztott ki cellux-szal vagy lefűzhető tasakban helyezett ki ugyanebben a formában információt, azok számára az esztétikus keret termékünk tökéletes lehet arra, hogy a környezet elegáns formát öltsön.”
Például a bankok irodai ajtóin elhelyezett irányítótáblák megmutatják, hogy az egyes tanácsadók hol találhatók, így az ügyfelek könnyen eligazodhatnak az épületben. Ezenkívül az ajtókra rögzített táblák professzionális hatást keltenek. Az ingyenes DURAPRINT® címkéző szoftverrel gyorsan és egyszerűen készíthetők és nyomtathatók anyagok akár az ajtókra is.
NE FELEDKEZZÜNK EL A DOLGOZÓKRÓL SE!
A DURABLE® a dolgozókról sem feledkezett el, számukra is ergonomikus és esztétikus felszereléseket biztosít. Az irodákban szükséges alapvető eszközpalettát és bútorzatot nem nehéz felsorolni. Az alapfelszereléshez tartozik az íróasztal, irodai szék, szekrények és asztali lámpák. Emellett a technikai eszköztár sem törpül el, amely állhat számítógép és laptop, fénymásoló és nyomtató, telefon, esetleg projektor vagy televízió webkamerával kellékekből. A cél az, hogy a dolgozók kényelmesen és produktívan dolgozhassanak. A munkanapokat megkönnyítő és optimalizáló kiegészítő felszerelések listája azonban ennél meglehetősen bővebb. Először is elengedhetetlen a rendben tartott, ergonomikusan felszerelt munkahely. Az állítható magasságú monitorok, a munkavégzés kényelmes kivitelezése érdekében kialakított egérpadok, illetve csuklótámaszok, valamint a kiváló minőségű fiókos iratrendezők mellett sokoldalú termékpalettát kínál a DURABLE. A cél, hogy a munkatársak minél kényelmesebben és hatékonyabban dolgozhassanak. A berendezések hasznos íróasztali kiegészítőkkel, például tolltartókkal, könyöklőkkel és irattálcákkal egészíthetők ki.
NÉVKITŰZŐK ÉS EGYÉB KIEGÉSZÍTŐK A MUNKATÁRSAK SZÁMÁRA
A névkitűzők kiemelt szerepet játszanak az ügyféltalálkozókon. A korábban már említett banki példánál maradva, az intézménynél dolgozó munkatársaknak számos alkalommal szükségük van névkitűzőre, legyen szó akár a mindennapi munkáról vagy egy rendezvényről. A névkitűzők a megbeszélésektől és a szemináriumoktól kezdve a szakmai vásárokon át a belső rendezvényekig megkönnyíthetik a kommunikációt.
A kiváló minőségű névkitűzők megrendelhetők a DURABLE-tól. Az eszközök könnyen elláthatók saját logóval, illetve a munkatársak nevével. A sablon szerkesztése egyszerűen végrehajtható az ingyenesen használható DURAPRINT® szoftver segítségével. A névkitűzők számos rögzítéssel rendelhetők, amelyek megtalálhatók a DURABLE termékkínálatában.
Az azonosítókártyákat gyakran használják a személyes azonosító kártyákhoz vagy chipkártyákhoz, amelyeket a zárt területekre történő belépés esetén szükséges bemutatni. Ezeket a munkaruhára lehet rögzíteni vagy nyakba akasztani. A megoldással megelőzhető az azonosítókártyák „vadászata”, ami a munkatársak számára időt takaríthat meg. Ha pedig a személyes adatokat kívánják a kártyákon tárolni, akkor a DURABLE az RFID azonosítókártya-tartóit ajánlja. Ezek megakadályozzák, hogy az adatokat illetéktelenek leolvassák.