A sign készítés és nagyformátumú nyomtatás magazinja

Új perspektívák a FESPA szakmai kiállításon

A 2023-as FESPA Global Print Expo és a European Sign Expo május 23. és 26. között visszatér, a rendezvény hely­színe a németországi Messe München lesz. A kiállítás célja, hogy „új perspektívák” kerüljenek előtérbe és ossza meg ezeket a nyomda- és reklámipari szakemberekkel. A helyszín tökéletes a jövő sikeres stratégiájának megalkotásához.

„A FESPA küldetésének középpontjában az áll, hogy segítsük globális közösségünket abban, hogy nyeresé­ges, fenntartható üzleteket építhessen” – magyaráz­za Michael Ryan, a FESPA Global Print Expo vezetője. „A világjárványon átesett vállalkozások már megtanul­ták az agilitás és a rugalmasság fontosságát. Most új kihívásokkal néznek szembe, és másfajta utakat kell találniuk a nyereséges növekedés érdekében. Ezért a 2023-as rendezvénykampányunknak az „új per­spektívák” a vezérgondolata. A szlogenünkkel arra szeretnénk sarkallni a nyomdászokat és a reklámde­korációs szakembereket, hogy nyitott elmével jöjjenek, készen arra, hogy a problémákat más szemszögből is nézzék, és vizsgálják felül az eddig kialakult felfogásu­kat a fejlődés lehetőségének érdekében.”

A FESPA Global Print Expo és a European Sign Expo 2023 a digitális, a szita- és textilnyomtatás és a felira­tozás területén számos termékinnovációt kínál a láto­gatóknak. Már több mint 330 kiállító jelezte részvételét, többek között a Brother, az EFKA, a HANGLORY, a Mi­maki és a Surfex Coverings is megerősítette szándékát.

SZEMÉLYRE SZABOTT ÉLMÉNY

A FESPA az innovatív gondolkodásra helyezve a hang­súlyt a FESPA Global Print Expo mellett elindít egy va­donatúj Personalisation Experience programot is. Ez az önálló, a kiállítás szívében található rendezvény egy olyan kilátótér köré fog összpontosulni, amely a FESPA Global Print Expo és a European Sign Expo minden lá­togatója számára nyitva áll, a termékek és a személyre szabott megoldások élményszerű bemutatóját kínálva.

A többnapos Personalisation Experience konferencián több mint 50 szakértő előadó fogja bemutatni a külön­böző területek újdonságait.

A teljes élményt elsősorban a márkatulajdonosok, kis­kereskedők, marketingesek, ügynökségek, valamint egyéb szervezetek számára rendezték, akik az egyedi megoldásokkal vagy testre szabással szeretnék bővíte­ni vagy megkülönböztetni a kínálatukat. A résztvevők értékes gyakorlati ismereteket és mélyebb betekintést nyerhetnek a szakma kulisszái mögé.

„A személyre szabhatóság már jó ideje kiemelt kérdés a közösségünkben” – mondja Duncan MacOwan, a FES­PA marketingért és rendezvényekért felelős vezetője. „Az előretekintő nyomdaipari vállalkozások felismerték az individualizáció lehetőségét a digitális termelésre való áttérésben, bár sokan még nem alkalmazták ezt az üzletvitelükben. Mostanra olyan fordulóponthoz érkeztünk, ahol a kreatív és a technikai képességek­re széleskörű és azonnali kereslet mutatkozik.” Majd a szakember hozzátette: „A fogyasztók mindenhol sze­mélyre szabott, azonnali és kiterjesztett élményekre vágynak. Az egyediséget tükröző márkák erősítik versenyelőnyüket, értéket teremtenek és növelik pia­ci részesedésüket. A Personalisation Experience elin­dításával szeretnénk segíteni a résztvevőknek, hogy megértsék a testre szabható megoldások kereskedel­mi értékét azáltal, hogy meghallgatnak tényleges ese­teket, és látják a folyamatokat működés közben. Az egyedi igényeknek való megfelelés misztifikációjának megszüntetésével és a lehetőségek bemutatásával a kreatív ötleteket nyereséges valósággá alakíthatjuk.”

A FESPA népszerű Printeriors belsőépítészeti funkció­ja mostantól beépül a Personalisation Experience-be, mindezt Debbie McKeegan, a FESPA textil nagykövete mutatja be különböző személyre szabott belső tere­ken keresztül, amelyeket kurátorként ő maga állított össze. A küldötteknek lehetőségük lesz végigmenni a kiállításon, amely bemutatja a személyre szabott tárgyak meghatározásának, megrendelésének és összegyűjtésének teljes folyamatát a résztvevő szpon­zorok segítségével.

MÉG TÖBB OKTATÁS ÉS INSPIRÁCIÓ A FESPA GLOBAL PRINT EXPÓN

A Sustainability Spotlight bemutatója már másodszor­ra mutatkozik be, s tér vissza a 2023-as rendezvény ke­retében, ismét lehetőséget kínál a látogatóknak, hogy többet megtudjanak arról, hogyan javíthatják környe­zeti teljesítményüket és hitelességüket egy olyan idő­szakban, amikor a fenntarthatóság egyre sürgetőbb kérdéssé válik.

A FESPA Global Print Expo ad otthont a FESPA Awards 2023-nak is, ahol 2020 óta először érhető el a látogatók számára a világszerte működő nyomdák által kiválasztott pályaműveknek a galériája.

A World Wrap Masters is visszatér, és lehetőséget kí­nál a látogatóknak, hogy megtekinthessék a 2023-as World Wrap Master Europe címért versengő járműfóli­ázókat, majd a World Wrap Masters döntőjében a hét regionális verseny győztesei mérkőznek meg egymás­sal. Ezenkívül a rendezvényen az iparág szakértői élő bemutatókat is tartanak.

Május 25-én, csütörtökön este a FESPA ismét kötetlen eseményt rendez a Pasha Night Clubban, München szívében. Az alkalommal és a jegyekkel kapcsolatos to­vábbi információk a rendezvényhez közeledve lesznek nyilvánosak.

HOGYAN KELL REGISZTRÁLNI?

A FESPA Global Print Expo és a European Sign Expo honlapjai már elérhetők, és gyakorlati információkat nyújtanak a kiállítók és a látogatók számára, ezenkívül a Personalisation Experience oldalon is megtalálhatók a szükséges információk. 2023 februárjában nyílt meg az online látogatói regisztráció minden rendezvényre.

A FESPA Global Print Expóra és a European Sign Expó­ra a belépés 80 euróba kerül, ami mind a négy nap­ra belépést biztosít mindkét rendezvényre, valamint a Personalisation Experience kiállításra is. Az előzetes regisztrációk kedvezményes kódjait a médiapartnere­ken keresztül és a FESPA közösségi média csatornáin hirdetik május 22-ig.

A Personalisation Experience konferencia jegyeinek napi ára 375 euró.

Regisztrációhoz kattints IDE!

Sign&Display magazin

- Hirdetés -

Sign&Display