A sign készítés és nagyformátumú nyomtatás magazinja

Továbbfejlesztett szolgáltatások az LFP center megújult weboldalán

21. századi, termeléstámogató megoldások az LFP center megújult weboldalán

A 10 éves évforduló minden cég számára fontos mérföldkő! Az idei jubileum alkalmával belevágtunk egy egységes LFP center-es arculat kidolgozásába, amelyet a jelenlegi megújításának, továbbfejlesztésének szánunk. Célunk, hogy az ügyfeleink olyan stílusjegyekkel találkozzanak, amelyek jól azonosítanak bennünket, és tovább javítják a vásárlói élményt. Tudatosan alkalmazott vizuális elemeket dolgoztunk ki, amelyek felismerhetővé, azonosíthatóvá tesznek bennünket. Ezeknek a bevezetése folyamatosan zajlik, amelyek közül az egyik legfontosabb a megújult weboldalunk.

Az új weboldal megfelel a modern digitális kihívásoknak, így már nem csupán asztali, hanem bármilyen mobil eszközről kényelmesen böngészhető és jól áttekinthető. Fontosnak tartottuk azonban, hogy az új külső mellett funkciókkal is ellássuk az új oldalt.

Az online szerviz és támogatásigénylő korábbi verziója már a régi oldalunkon is működött, ám az új még kényelmesebb és gyorsabb lehetőséget biztosít azon ügyfeleink számára, akik igénybe szeretnék venni szolgáltatásainkat. Hibabejelentés mellett új eszközök telepítése, betanítása is online módon igényelhető, valamint színkezeléssel, kalibrálással kapcsolatosan is meg tudnak bennünket keresni az ügyfeleink. Az új funkció bevezetésével áttértünk a bejelentések teljesen automatizált feldolgozására, így a jövőben ezt a módszert illesztjük be napi ügyvitelünkbe.

Az új módszer lényege, hogy az ügyfeleink számára is visszakövethető és dokumentálható legyen az általuk igénybe vett szolgáltatás. A rendszer a bejelentő által megadott adatok alapján azonnal küld egy visszaigazoló email-t, amely tartalmazza az összes megadott információt, valamint azt a munkaszámot, amely alapján elindítjuk az igényelt szolgáltatást. Ezzel mindenki számára jól követhető folyamatot biztosítunk a bejelentéstől a teljesítésig. Az online bejelentést és visszaigazolást követően 1 munkanapon belül felvesszük a kapcsolatot a bejelentő ügyfelünkkel.

Hibabejelentő felületünk itt érhető el: https://lfpcenter.com/hibabejelento/

Szerviz szolgáltatás kapacitás támogatással

Szerviz szolgáltatásunkhoz szorosan kapcsolódik a kapacitás támogatás elnevezésű új szolgáltatásunk is. Ennek lényege, hogy a bemutatótermünkben kiállított nyomtatók, vágóplotterek szabad kapacitását biztosítjuk azon ügyfeleink számára, akik szervizelés vagy karbantartási munkálatok miatt hosszabb leállással számolnak. Nem kell munkát visszamondaniuk azért, mert nyomtatójuk vagy vágóplotterük átmenetileg leállt. Ennek az időszaknak a termelésből való kiesését pótoljuk azzal, hogy átvállaljuk ügyfeleinktől a már megrendelt munkáik legyártását. Szélesformátumú eco-solvent és vízbázisú nyomtatást, hideg vagy meleg laminálást, vagy akár már kinyomtatott állományok felkasírozását vállaljuk. A szolgáltatást igénybe vevő ügyfeleink számára egyedi ajánlatot készítünk az elvégzendő munka mennyiségének és határidejének ismeretében.

Bővebb információt itt találsz kapacitás támogatásunkról:
https://lfpcenter.com/szolgaltatas/kapacitas-tamogatas/

- Hirdetés -

Sign&Display