A sign készítés és nagyformátumú nyomtatás magazinja

Tenger ihlette installációval tér vissza a Fespa-n a Guandong

A Guandong egy, a tenger ihlette installációval tér vissza a Fespa-n, hogy bemutassa a “S.O.S.TAINABILITY” azaz a fenntarthatóság fontosságával kapcsolatos összes újdonságot.

Guandong a Fespa-n egy nagy benyomást keltő, teljes egészében a tenger ihlette installációval mutatkozik be. Fontos téma ez a Különlegességek Szakértőinek, akik néhány éve támogatják az óceánok megtisztításával foglalkozó 4ocean alapítványt. Az esemény kiváló alkalom lesz arra, hogy a cég a nemzetközi piacon bemutathassa mindazokat az újításokat, amelyeket a kényszerleállással telt év során kifejlesztett. Ebben az idószakban a Guandong K+F részlege ugyanis nem állt meg, hanem folytatta meglévő temékeinek tökéletesítését valamint új termékek létrehozását.

“Igen, valóban igaz, hogy a vizuális kommunikáció világában már nem számíthatunk nagy forradalmakra, hiszen minden eddiginél jobban a pillanatnyi trendek jelentik a különbséget, amelyeket a Guandonghoz hasonló etikus és a fenntarthatóság mellett elkötelezett gyártók képviselnek” mondja Daniele Faoro, a Guandong vezetője.

Így született az az ötlet, hogy a Fespa-n egy olyan kiállítótérrel jelenjünk meg, ahol kézzel fogható a cég minőség és fenntarthatóság iránti elkötelezettsége. A stand minden része tehát különböző típusú hordozóval készül, és mindet a “S.O.S.TAINABILITY” köti össze, hiszen újrahasznosított, újrahasznosítható és újra felhasználható anyagokból készülnek. A stand grafikájának különlegességét a Guandong ikonikus “kávészeme” adja, amely hologramként különböző színárnyalatokban pompázik.

Maga a “S.O.S.TAINABILITY” szó a Guandong logójának és “sostainibility” azaz fenntarthatóság szónak az egyesüléséből született, és amely főszereplője a különleges Texon backlit anyagból készült, lenyűgöző, hátsó világosítással ellátott installációnak. Egy teljes falat szánnak az új, pikáns tendenciát bemutató Wall Dressingnak, amely cserélhetó grafikákkal, TAP (ragasztós poliészter szövet) technológiával készül, a mágneses és vastartalmú M&F Visual Comm termékeknek, valamint a PET palackok újrahasznosításával készült újrahasznosítható poliészter, nanodots technológiával Classic és Puro változatban is elérhető ReVita® Tack család termékeinek is. A recepció részben kerül elhelyezésre egy dinamikus, Lumi backlit anyaggal készült, GreenLife® felirattal díszített light box, amely 2010 óta a Guandong fenntarthatóság melletti elkötelezettségének meghatározó márkája. Kifejezetten ennek a témának szentelik azt az újraírható mágnestáblára készített, egész fal méretű keresztrejtvényt is, amellyel a látogatók próbára tehetik magukat a “zöld” kifejezések megkeresésében. A stand közepén egy nagy, újrahasznosított műanyag palackokból készített bálna kap helyet, amely igazi tengerben úszik. Ez a Guandong különleges, optikailag átlátszó, vízhatású nyomással High Clarity ragasztós viniljével készült. Mellette különböző, kétoldalú nyomással készült Wally és nanodots-al elátott Nanotack anyagból készült halak és egyéb tengerli előlények láthatóak.

Folyamatosan fejlesztjük az új, újrahasznosítható és ökológiai nyomdai hordozókat, előnyben részesítve az olyan újrahasznosított nyersanyagokat, mint a PET és a PP, amelyek mind megfelelnek a Global Recycled Standard, RoHS, EN71-3 normatíváknak és a REACH rendeletnek” teszi hozzá Fabio Elmi, a Guandong Kutatás és Fejlesztési Igazgatója. Ez egy olyan elköteleződés, amely nemcsak a termékek előállítását és életciklusát érinti, hanem az egész céget olyan erkölcsi magatartásra és tettekre sarkallja, amelynek célja minden egyes folyamat környezetre mért hatásának a csökkentése. Minden cégen belül és kívül megvalósult eco-friendly tevékenységet a “Green REvolution” foglalja magába, amely egy valódi Útmutató a vállalati fenntarthatóság stratégiájához. Olyan kezdeményezések, amellyel a Guandong hozzá kíván járulni az ENSZ által 2030-ra kitűzött 17, a fenntarthatóság fejlesztéséért kitűzött cél eléréséhez. “Ezekből a célokból tíz részünkről már teljesült, és a következő néhány évre vetített tervünk hozzásegít minket a lehető legtöbb eléréséhez” mondja Giulia Landoni, a Guandong Marketing és Kommunikációs igazgatója.

A Fespa-n bemutatandó újdonságok között szerepel az új Red Book kiadása is. Ez a szektorban egyedülálló marketing eszköz, amely ötvözi a hagyományos termékmintákat az új Sample Kittel. Ez egy további módja annak, hogy a sokszor innovatív ötleteket és megoldásokat kereső végfelhasználókat közvetlen és hatásos nyelven szólítsa meg, lehetővé téve ezzel számukra a különböző anyagok tényleges felhasználási lehetőségeinek megtapasztalását.

 “Olyan korban élünk, amikor minden őrületes sebességgel változik. A Guandong a jövőbe tekint, de ahhoz, hogy új kihívásoknak meg tudjunk felelni, együttműködésre és akár kisebb de kiváló szinergiák létrehozására van szükség” mondja Edoardo Elmi, a Guandong elnöke. A Guandong által megvalósított, fontos, új egyezményeket magával hozó stratégia, amely a Fespa alkalmával válik hivatalossá.

A GUANDONG VÁRJA ÖNÖKET A FESPA-N

(Akár egy finom olasz kávéra)

Hall: 5 – Stand: 5-K10

Press contacts:

Pinkommunication

Cristina Cortellezzi

Laura Premoli

info@pinkommunication.it

Phone +39 02-89077149 – Fax +39 02-99985878

Via Monte Rosa, 67 – 20149 Milano

Customer contacts:

Guandong Italia Srl

SS 415 Paullese Km 10

20090 Caleppio di Settala (MI)

Phone +39 02 89785988

info@guandong.eu – www.guandong.eu

 

- Hirdetés -

Sign&Display