A sign készítés és nagyformátumú nyomtatás magazinja

Teljesen újrahasznosított címkék az Avery Dennisontól

A fenntartható anyagok piacvezető gyártója három olyan bevonatmentes fehér címkét dobott piacra, amelyek mindegyike száz százalékban újrahasznosított rostokból készül – tudatta a Large Format Review. A termékeket főleg prémium árukhoz: borokhoz, sörökhöz, szeszesitalokhoz, üdítőkhöz, ételcsomagolásokhoz és kozmetikumokhoz szánják. A címkéket az ipari szabályozások, vállalati felelősségvállalás és vásárlói igény hármas hatása miatt fejlesztették ki, arra is figyelve, hogy a lehető legtöbb sorozatban készülő nyomdai termékhez alkalmazkodjanak.

A cég egy egész sor különböző vastagságú és struktúrájú újrahasznosítható anyagot szerzett be a gyártáshoz, így garantálta a megrendelőinek, hogy tökéletesen illeszkedő és fenntartható címkemegoldásokat kapnak kézhez. A környezetbarát portfólió három faanyagmentes, hasonló kinézetű és tapintású anyaggal bővült. A teljesítményük ráadásul megegyezik a hagyományos módszerekkel készülő termékekével: például legalább annyira erősek és ellenállóak – akár a nedvességgel szemben is.

  • Az rNaturel Touch Craft a vastagságával és pamutszerű textúrájával kelt tradicionális hatást.
  • Az rNoble Blanc elegáns megjelenést kölcsönző, filctapintású és matt felületű címkealapanyag.
  • Az rSable Blanc ugyancsak matt, de teljesen sima, és társaihoz hasonlóan ideális sorozatgyártáshoz.

- Hirdetés -

Az új trió, illetve az Avery Dennison további fenntartható anyagainak együttes használata tovább javítja minden, ezekkel címkézett termék környezetbarát tulajdonságait. A szintén száz százalékban újrahasznosított anyagokból készülő, félfényű rMC például palackok és dobozok hátlapjaként emelheti az adott áru nimbuszát, míg a 70 százalékban újrahasznosított rPLUS alsó bevonatként használható – összetett konstrukciókhoz, és képes hozni akár egy jegesvödör ellenálló képességét is.

A cég nemcsak előállítóként jeleskedik fenntartható megoldásokkal, hiszen 30 százalékban újrahasznosított rPET betétjei számára saját visszagyűjtő programot is indított, AD Circular néven.

Gábor János, Sign&Display

- Hirdetés -

Sign&Display