A Guandong előre gondolkodott, amikor kifejlesztette legújabb termékét, a Poly-bannert. A jelen igényeinek és a jövő kihívásainak egyformán megfelelő innováció méltán érdemelte ki a Greenlife for Digital Media védjegyet.
A Guandong, a digitális nyomtatási média szektor vezető vállalata a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével tűnik ki a nemzetközi piacon. Ez tükröződik abban a törekvésében, hogy olyan, saját fejlesztésű anyagokkal jelenjen meg, amelyek megfelelnek az egyre inkább teljesítmény- és környezettudatos piac igényeinek.
A Poly-banner a Guandong PVC-mentes termékcsaládjának legújabb tagja, amely teljes egészében poliolefin gyantából készült, ennek köszönheően 100%-ban újrahasznosítható. Zöld „lelkét” a Greenlife for Digital Media védjegy tanúsítja.
A Poly-banner teljesítményében is kiemelkedő. Felületét a különféle nyomtatási technológiákkal és UV-, latex-, valamint Eco-Solvent tintákkal való kompatibilitás érdekében kezelték, így kiváló minőséget és maximális sokoldalúságot biztosít a nagy formátumú, beltéri és kültéri alkalmazásokhoz.
Mindezeken túl a Poly-banner kiváló eredményt garantál az egymás melletti zsebhegesztésnél. A tömítéshez a Guandong poliolefin tömítőgyűrűk használatát javasolja a 100%-ban újrahasznosítható eredmény elérése érdekében: így a teljes összetétel (közeg és tömítések) egyetlen típusú gyantából, PP-poliolefinből készül.
A Poly-banner használata nemcsak csökkenti a környezetterhelést, hanem költségmegtakarítást is jelent a vállalkozások számára: nincs szükség drága gyantaleválasztási eljárásokra, ezáltal jelentősen csökkenti az energiafogyasztást.
Sign&Display magazin