A sign készítés és nagyformátumú nyomtatás magazinja

Saját tervezésű ruhát villantott a Roland

Az új dizájnt a Texart XT-640S-F típusú berendezés képességeinek bemutatására, valamint arra szánják, hogy megfogják vele a „divattörő” generációk igényeit. A rövid átfutási idő mellett káprázatos fehér és más ragyogó színek tanúskodnak az új gép előnyeiről – állítja a Large Format Review. A egyedi képességek mintegy közvetítőjeként egy új, nemzetközi együttműködésben gyártott ruháról rántották le a leplet: a tervezése és a varrása Londonban, míg a nyomtatása – természetesen a Roland Texart XT-640S-F-fel – Milánóban történt.

Stephen Davis, a Roland DG európai, közel-keleti és afrikai divíziójának marketingigazgatója úgy véli, a nyomtatóval egyedülálló termék előállítására nyílt lehetőségük, ezért a ruhát egyfajta médiumnak szánják a Texart sorozat új gépének felhasználói, illetve a cég között. „Nagyon élveztük a közös munkát a tehetséges tervezőkkel, varrónőkkel, fotósokkal és modellekkel, akik egytől egyig segítették a víziónk életre keltését” – fűzte hozzá, megjegyezve: reméli, hogy a nyomtató későbbi felhasználói kellően inspirálónak érzik a ruhát ahhoz, hogy saját kollekciókban kezdjenek el gondolkodni. „A Texart XT-640S-F az eddigi legrugalmasabb textilnyomtatónk: olyan termék, amivel a ruhagyártók kihasználhatják a rövid átfutású nyomtatás iránti keresletet, és be is építhetik a munkafolyamataikba.”

A minta elkészítéséhez a brit John Lewis és Laura Ashley márkáknak is dolgozó Fabia Goff divattervezőt hívták segítségül. A dizájner szöveges elemeket, és távol-keleti divattrendekből átemelt mintákat használt – utóbbit azért, hogy utaljon a Roland DG japán gyökereire.

A vállalat textilnyomdáknak, ruhagyártóknak és divatházaknak szánja az XT-640S-F-et. Utóbbiaknak azért lehet előnyös, mert könnyen-gyorsan kinyomtathatják egy-egy új tervezésű ruha prototípusát, vagy akár egyedi darabokat is készíthetnek vele, például divatbemutatókhoz. A rugalmas használhatóságot a hibrid tervezés segíti: a gép Direct-to-Textile és Direct-to-Garment megoldásai tökéletesen megfelelnek a rövid átfutás iránti igényeknek, valamint elősegítik a vállalatok fenntarthatóságát, hiszen on-demand gyártással csökkenthetik az eladatlan áru és a hulladék mennyiségét.

Gábor János, Sign&Display

- Hirdetés -

Sign&Display

BEZÁR

Iratkozz fel hírlevelünkre!

SIGN&DISPLAY MAGAZIN

Ahol a szakma találkozik! 

Heti hírlevél a reklámdekoráció és a nyomdaipar világából, ajándék E-magazinnnal!

Feliratkozás:

A "Feliratkozom" gomb megnyomásával elfogadom az Adatvédelmi irányelveket és feliratkozom a hírlevélre!

BEZÁR

Köszönjük, hogy feliratkoztál!