A sign készítés és nagyformátumú nyomtatás magazinja

Reklámajándékok és ajándékba kapott pillanatok: így készül a Stúdió 68 a Signexpóra

A Stúdió 68 Reklámajándék Kft. már törzstagnak számít a SignExpón: színes termékkínálatot felvonul­tató standjuk mindig színfoltot jelent a kiállításon, és sok látogatót vonz. Hogy idén mivel készülnek a rendezvényre, arról Plicher Zoltán ügyvezető mesélt lapunknak.

A SignExpo csapatával már stabilan kialakult kapcso­latunk van, ez lesz a harmadik alkalom, hogy kiállítunk a BOK Csarnokban – mondja Plicher Zol­tán. – Magyarországon kevés a megjelenési lehetőség a reklámajándékot, illetve promóciós ter­mékeket gyártó és forgalmazó cégek számára.

Lehet hirdetési kampányokban gondolkodni, de a személyes találkozásokat semmi nem pótolhatja. Így örömmel megyünk, hogy együtt lehessünk a partnereinkkel, és új kapcsolatokat létesíthessünk.

Mivel a cégünk teljes körű szolgáltatást nyújt a nyomdai munkáktól a reklámajándékokon keresztül egészen a POS-eszközökig, a kiállítás jó alkalom arra is, hogy az ügyfeleink átfogó képet kapjanak mindezek szakmai hátteréről. Manapság mindenki mindig rohan, nincs idő semmire: itt meg lehet egy kicsit állni, körbe lehet menni, meg tudjuk mu­tatni az újdonságokat.

A Stúdió 68 kínálata valóban hihetetlenül sokféle ter­méket ölel fel. Mindezeket bemutatni hatalmas kihívás, talán nem is lehet egyetlen standon.

Igyekszünk a főbb üzletágainkat felvonultatni – avat be Plicher Zoltán. – Ilyen a sport merchandise, de van egy édesség üzletágunk, egy textil üzletá­gunk, vannak promóciós ajándékok az egészen exkluzívtól a szóróajándékokon keresztül az egyedi gyártásokig, és persze a POS-eszközök, valamint a grafikai -és nyomdai szolgáltatások. Fontos szempont volt, hogy egy sarokstandot kapjunk a kiállításon. Ezt vitrinekkel és polcokkal fogjuk berendezni, ahol megtekinthetők lesznek a termékek, és kialakítunk köztük egy meghittebb bel­ső teret fotelekkel, ahol egy picit meg lehet pihenni, és végigböngészni, felfedezni a sok érdekes tárgyat, apróságot, amit kiállítunk.

A személyes atmoszféra megteremtése a mindenna­pokban is jellemző a cégre, nincs olyan megrendelés, amelyet ne vennénk komolyan, és ne igyekeznénk személyre szabottan teljesíteni, legyen szó nagy tételekről vagy csak néhány darab ajándéktárgyról.

Ha egy ügyfél önmagát promótálja egy termékünk­kel, akkor annak a legjobb minőségűnek kell lennie, hiszen ez része az arculatának – mutat rá Plicher Zoltán. – Talán ennek is köszönhető, hogy sok olyan partnerünk van, akikkel több mint egy évtizede dolgozunk együtt. 24 éve vagyok a szakmában, de még most is akad olyan egyedi kérés, amin gondolkodni kell, kreatív megoldást igényel és szoros együttműködést, együtt gondolko­dást az ügyféllel és a csapaton belül is. A SignExpón igyekszünk úgy alakítani a megjelenésünket, hogy minden munkatársunk jelen tudjon lenni: vannak fiatal kollégáink, szeretném, hogy ők is bele­kóstolhassanak, belelássanak ebbe a világba, és velük is találkozhassanak, akik a cégünk iránt érdeklődnek. Minden évben egy nagyobb rendezvé­nyen jelenünk meg, idén ez a SignExpo lesz. Így most ide fókuszáljuk az energiánkat, és mindent megte­szünk, hogy olyan pozitívan, nyitottan és sokoldalú­an tudjunk itt megjelenni, ahogyan a mindennapok­ban is működünk.

Kerényi Kata, Sign&Display magazin

- Hirdetés -

Sign&Display