A Stúdió 68 Reklámajándék Kft. már törzstagnak számít a SignExpón: színes termékkínálatot felvonultató standjuk mindig színfoltot jelent a kiállításon, és sok látogatót vonz. Hogy idén mivel készülnek a rendezvényre, arról Plicher Zoltán ügyvezető mesélt lapunknak.
A SignExpo csapatával már stabilan kialakult kapcsolatunk van, ez lesz a harmadik alkalom, hogy kiállítunk a BOK Csarnokban – mondja Plicher Zoltán. – Magyarországon kevés a megjelenési lehetőség a reklámajándékot, illetve promóciós termékeket gyártó és forgalmazó cégek számára.
Lehet hirdetési kampányokban gondolkodni, de a személyes találkozásokat semmi nem pótolhatja. Így örömmel megyünk, hogy együtt lehessünk a partnereinkkel, és új kapcsolatokat létesíthessünk.
Mivel a cégünk teljes körű szolgáltatást nyújt a nyomdai munkáktól a reklámajándékokon keresztül egészen a POS-eszközökig, a kiállítás jó alkalom arra is, hogy az ügyfeleink átfogó képet kapjanak mindezek szakmai hátteréről. Manapság mindenki mindig rohan, nincs idő semmire: itt meg lehet egy kicsit állni, körbe lehet menni, meg tudjuk mutatni az újdonságokat.
A Stúdió 68 kínálata valóban hihetetlenül sokféle terméket ölel fel. Mindezeket bemutatni hatalmas kihívás, talán nem is lehet egyetlen standon.
Igyekszünk a főbb üzletágainkat felvonultatni – avat be Plicher Zoltán. – Ilyen a sport merchandise, de van egy édesség üzletágunk, egy textil üzletágunk, vannak promóciós ajándékok az egészen exkluzívtól a szóróajándékokon keresztül az egyedi gyártásokig, és persze a POS-eszközök, valamint a grafikai -és nyomdai szolgáltatások. Fontos szempont volt, hogy egy sarokstandot kapjunk a kiállításon. Ezt vitrinekkel és polcokkal fogjuk berendezni, ahol megtekinthetők lesznek a termékek, és kialakítunk köztük egy meghittebb belső teret fotelekkel, ahol egy picit meg lehet pihenni, és végigböngészni, felfedezni a sok érdekes tárgyat, apróságot, amit kiállítunk.
A személyes atmoszféra megteremtése a mindennapokban is jellemző a cégre, nincs olyan megrendelés, amelyet ne vennénk komolyan, és ne igyekeznénk személyre szabottan teljesíteni, legyen szó nagy tételekről vagy csak néhány darab ajándéktárgyról.
Ha egy ügyfél önmagát promótálja egy termékünkkel, akkor annak a legjobb minőségűnek kell lennie, hiszen ez része az arculatának – mutat rá Plicher Zoltán. – Talán ennek is köszönhető, hogy sok olyan partnerünk van, akikkel több mint egy évtizede dolgozunk együtt. 24 éve vagyok a szakmában, de még most is akad olyan egyedi kérés, amin gondolkodni kell, kreatív megoldást igényel és szoros együttműködést, együtt gondolkodást az ügyféllel és a csapaton belül is. A SignExpón igyekszünk úgy alakítani a megjelenésünket, hogy minden munkatársunk jelen tudjon lenni: vannak fiatal kollégáink, szeretném, hogy ők is belekóstolhassanak, belelássanak ebbe a világba, és velük is találkozhassanak, akik a cégünk iránt érdeklődnek. Minden évben egy nagyobb rendezvényen jelenünk meg, idén ez a SignExpo lesz. Így most ide fókuszáljuk az energiánkat, és mindent megteszünk, hogy olyan pozitívan, nyitottan és sokoldalúan tudjunk itt megjelenni, ahogyan a mindennapokban is működünk.
Kerényi Kata, Sign&Display magazin