A FESPA szakértői csapata a Perszonalizáció szekció által biztosított extra élménnyel várta a látogatókat a müncheni bemutatójára, amely a Global Print Expo-val és a European Sign Expo 2023-mal párhuzamosan került megrendezésre a bajor fővárosban.
A FESPA azt a reklámgyártói képességet demonstrálta, milyen széles lehetőségek kínálkoznak arra, hogy szinte bármilyen terméket a vásárló ízlése szerint személyre szabjanak. Ez egyedülálló termékek kidolgozására nyújt alternatívát a fogyasztói oldal számára: legyen szó bármilyen termékről, azt a vásárló úgy alakíthatja, hogy az a legjobban illeszkedjen az egyéniségéhez.
„Ez volt az első olyan esemény, amely a konferenciaprogramot és a kiállítóteret ötvözte. Így átfogó képet lehetett adni arról, hogy milyen lehetőségeket kínál a kereskedelmi növekedésre a személyre szabás lehetősége. A FESPA szükségét látta annak, hogy bemutassa a perszonalizáció által kínált opciókat, az hogyan növeli a termék értékét, így a küldöttek teljes képet kaptak az egyedi gyártás jelentőségéről. Az eseményen az is bemutatásra került, hogy az egyedi gyártás miképpen jelenik meg a teljes ellátási láncban: a nyomdáktól és gyártóktól egészen a fogyasztók széles csoportjáig” – számolt be tapasztalatairól Richard Askam, a FESPA perszonalizációért felelős nagykövete.
Az esemény 25 előadást is magába foglalt, ami segített a látogatóknak megismerni minden fontos információt az egyedi gyártásról.
Ez lehetőséget adott arra, hogy a szakma tagjai párbeszédet nyissanak egymással a személyre szabás kereskedelmi értékéről, pszichológiai és viselkedéstudományi hatásairól, technológiai hátteréről, valamint a perszonalizáció szerepéről a digitális átállásban.
Duncan MacOwan, a FESPA marketingért és rendezvényekért felelős vezetője így foglalta össze az eseményt: „A látogatók lelkesedéssel fogadták az egyedi gyártást bemutató programot. Ez egy kellemes pozitív megerősítés volt a közösségünk számára. Úgy vélem, hogy az oktatásba való töretlen befektetésünk ilyenkor térül meg igazán: amikor az ötletekből valódi üzleti ajánlatok születnek. Nagyon örülünk, hogy ez az első rendezvény életre kelt, és nagy várakozással tekintünk a Personalisation Experience továbbfejlesztésére, hogy a 2024-re vonatkozó terveinket tovább finomítsuk.”
A FESPA továbbra is kötelességének érzi, hogy segítse a reklámdekorációs és nyomdaipart abban, hogy kiaknázzák a személyre szabás nyújtotta üzleti lehetőségeket. Az egyedi gyártás és a perszonalizáció területén szerzett tudás és tapasztalat alapján a FESPA továbbra is olyan eseményeket és kezdeményezéseket fog szervezni, amelyek elősegítik a szakma fejlődését, és előnyöket nyújtanak a vállalkozásoknak és a felhasználóknak.
Némethi Botond, Sign&Display magazin