A sign készítés és nagyformátumú nyomtatás magazinja

oOh!, mekkora kampány!

Az Orange Sky Australia jótékonysági szervezet az oOh!media segítségével indított kampányt a hajléktalanok megsegítésére, azzal a szlogennel, hogy „bárkivel megtörténhet”. Az egész országban zajló adománygyűjtés bevételét speciális célra fordítják: rászorulók, illetve hajléktalanok számára biztosítanak belőle ingyenes mosodai szolgáltatást és tisztálkodási lehetőséget.

Maga a kampány technikailag a lehető legegyszerűbb az adományozók számára, hiszen csak beszkennelik a plakátokon található QR-kódot, majd választanak a felkínált, 24-288 ausztrál dolláros összegek és az utalás gyakoriságára vonatkozó opciók közül. A cél az, hogy az Orange Sky önkéntesei a következő egy év során is végezhessék hasznos munkájukat, olyan személyeket és családokat támogatva, akiknek nincs hová hazamenniük, vagy – családi, magánéleti, egészségügyi, gazdasági okok miatt – súlyos anyagi zavarba kerültek, esetleg bűncselekmény áldozatává váltak.

Az Orange a plakáthelyhasználatnál jóval többet kapott az oOh!mediától: az ügynökség minden szaktudását bevetette, hogy támogassa a szervezet küldetését. Külön csapat foglalkozott a reklámstratégia kialakításával, és külön egy másik a felajánlásokat kezelő technológiai háttér megteremtésével. Mindezen felül az oOh! Studio kreatív szakemberei és tervezői is beszálltak a programba, hogy a lehető leghatásosabb tartalmakat állítsák össze az out-of-home, webes és közösségi médiafelületekre.

Az oOh! vezérigazgatója, Cathy O’Connor hangsúlyozta: mélyen elköteleződtek az Orange Sky céljai mellett, és rendkívül büszkék arra, hogy a cégük minden korábbinál több emberhez eljuttatta a szervezet hangját. Szerinte volt is mire építeni, hiszen a karitatív munka legjobbjai közé tartozó Orange nagyon komoly fejlődésen és bővülésen esett át az utóbbi néhány évben. Az elismert csapatot öröm volt további lehetőségekkel segíteni, ezért mindent megtettek, hogy támogassák őket.

Lucas Patchett, az Orange Sky társalapítója elárulta: fantasztikus visszajelzéseket kaptak az akcióról, mind szakmai barátoktól, mind a célközönségtől, mind pedig az aktivistáktól. „Ez a kampány ráirányította a figyelmet a hajléktalanság problémájára és arra, hogy mekkorát fordulhat a világ valakivel, ha számára kedvezőtlen irányba indulnak az események.”

Gábor János, Sign&Display
Forrás és fotó: Image Magazine

- Hirdetés -

Sign&Display