A sign készítés és nagyformátumú nyomtatás magazinja

Nyolc kérdés az eladásszám növelése érdekében

A válaszokból kiderül az is, hogy miért tértek be először az üzletbe

Ahogyan egyetlen dekorációs elem sem készül részletes helyszíni felmérés nélkül, úgy egy reklámgyártó sem virágzik ki anélkül, hogy igazán megértené ügyfelét. Hogy mi a kulcs? Mélyen beleássa magát az ügyfelei gondolkodásába, hogy feltárja a vásárlásaik mögött rejlő okokat – írja a signsofthetimes.com

Íme néhány kérdés, amely segíthet feltárni az okokat:

  1. Mi az elsődleges cél, amit ezzel a táblával el szeretnének érni?
  2. Ki a célközönség?
  3. Milyen üzenetet szeretne küldeni a célközönségnek?
  4. Milyen reakciót szeretne elérni azoktól, akik látják a reklámot?
  5. Hol lesz kihelyezve a reklám?
  6. Vannak-e konkrét tervezési preferenciák?
  7. Mekkora a költségvetés?
  8. Mi a projekt ütemterve?

Hogyan használhatja fel a szakértelmét:

  1. Proaktív problémamegoldó szemléletmód
  2. Iparági trendek és a legjobb gyakorlatok ismerete
  3. Ügyfelek oktatása
  4. Teljeskörű szolgáltatás kínálása
  5. Hatékony kommunikáció és gyors reakció

Mi a következő lépés?

  1. A fenti kérdések beépítése az ügyfélmegbeszélésekbe
  2. Válaszok elemzése, és annak megfontolása, hogyan lehet teljesíteni a kívánt eredményeket.
  3. Szakértelem felhasználása, hogy a legjobb megoldások legyenek terítéken.
  4. Ügyfelek nyomon követése, hogy a reklám megfelelt-e az igényeknek, ha pedig módosítani szükséges, akkor a megfelelő lépések adottak legyenek.

Némethi Botond, Sign&Display magazin

- Hirdetés -

Sign&Display