A sign készítés és nagyformátumú nyomtatás magazinja

Neonfényű digitális tartalmakhoz itt a Touch7

A Ricoh legújabb palettasorozatával igazán merész és élénk digitális tartalmakat készíthetünk az ügyfeleinknek. A Touch7 lehetővé teszi 1520 szín folyamatos és pontos előállítását –  a Neon Pink vagy Neon Yellow tonerekkel működő, öt alapszínes Ricoh Pro™ C7200X színes digitális nyomdagépeken.

Az ötödik szín előállításához négyféle speciális színpalettát használhatunk:

  • a Neon Yellow-t és a Neon Pink SCR-t, amelyek esetében a forrásszínt kivonták a CMY-ból, majd neonfestékkel pótolták, hogy tisztább, világosabb árnyalatok készülhessenek,
  • illetve a Neon Yellow-t és a Neon Pink Overprintet, amelyeknél a neonfestéket a CMY-re nyomtatják, jelentősen növelve a színek telítettségét.

A Ricoh palettáinak segítségével új lehetőségek széles tárháza nyílt meg, vallják a digitális nyomtatás hozzáadott értékével foglalkozó szakemberek. A NAPCO Media ezzel kapcsolatos tanulmányában azt írják, a márkatulajdonosok átlagosan 33 százalékkal hajlandóak többet fizetni a neonszínekért. A kutatás feltárta azt is, hogy az ügyfelek 55 százaléka szívesebben dolgozik olyan nyomdai beszállítóval, aki egyedi ötleteket visz a munkájába, míg 51 százalékuk nagyobb örömmel szerződik új technológiákat és speciális effektusokat proaktívan elsajátító partnerrel.

„Ezekkel a világon elsőként megjelent digitális neonszínű palettákkal igazán fényes, élénk, ütős munkák készülhetnek, és tovább tágíthatók a Ricoh nyomdagépek színspektrumai”, dicsérte a Touch7 sorozatot Richard Ainge alapító-technológiai igazgató.

Eef de Ridder, a Ricoh Europe grafikai kommunikációs csoportjának alelnöke hozzátette: az eddig megjelent pasztell- és neonpaletták már nem illenek a digitális gyártáshoz, de a Touch7 igen, mivel 1520 digitális színnel semmi szükség nincs pontatlanságot, pazarlást, költségnövekedést eredményező színkeverésre. A szakember megjegyezte: az új Ricoh színspektrumokkal „könnyen és nagyon költséghatékonyan” dolgozhatunk új, inspiráló, igazán figyelemfelkeltő dizájnokon.

Gábor János, Sign&Display

Forrás: Ricoh Europe

- Hirdetés -

Sign&Display