A sign készítés és nagyformátumú nyomtatás magazinja

Milánóra figyelt a divatvilág a 2023-as dizájnhéten

Háromévnyi kimaradás után a milánói divathét újra megrendezésre került. A Salone del Mobile kiállításon a belsőépítészet és a lakberendezés ünnepére több mint 300 ezer látogatót vonzott a városba egy egész seregnyi projekttel és installációval kísérve.

Ezek közül a legfontosabb a divatmárkák lenyűgöző sokasága volt, amelyek azért érkeztek Milánóba, hogy bemutassák legújabb munkáikat. Volt néhány visszatérő vendég, akik már komoly tapasztalattal rendelkeztek a Salone körüli eseményekkel kapcsolatban, míg mások először jelentek meg olyan installációkkal, amelyek nagyszabású tervezési ambíciókról árulkodtak – írja a Vogue.

A dizájnhétre a világ minden tájáról érkeztek tervezők olyan nagy márkák képviseletében, mint a Prada, a Dolce&Gabbana vagy a Dior. A kiállított munkáik jól tükrözik esztétikai érzékenységüket, miközben a márkára jellemző stílusjegyeket is magukban hordozzák. Bár a milánói eseményen a nagy divatházak általában a legújabb munkáikat állítják ki, mindig van visszatekintés a múltra is. A Liberty közel 150 éves fennállásának sarkalatos pontjait mutatta be a dizájnhéten. A FuturLiberty címet viselő kiállításon a 93 éves olasz tervezővel, Federico Forquet-vel közösen készített belsőépítészeti kollekciót osztotta meg a közönséggel.

A rendezvény talán legvonzóbb tulajdonsága az, hogy a lakberendezésen és a belsőépítészeten keresztül több művészeti ág és kultúra találkozhat egymással. Ez adja az esemény vibráló hangulatát, amely évről évre látogatók százezreit vonzza Milánó városába.

Némethi Botond, Sign&Display magazin

- Hirdetés -

Sign&Display