A sign készítés és nagyformátumú nyomtatás magazinja

Megjelent a Sign&Display magazin legfrissebb száma!

Digitális és zöld

A digitális technológiák egyre nagyobb teret hódíta­nak a reklámiparban. A ruházati cikkeken megjelenő grafikák például sok esetben már nem szitanyomta­tással készülnek, hanem az óriási népszerűségnek örvendő DTF nyomtatással. A személyre szabott termékek előállítása jelentősen megnövekedett az elmúlt években.

Ezt a hullámot lovagolja meg a FESPA is, ugyanis idén az amszterdami kiállításon a digital signage kerül előtérbe. A szövetség arról híres, hogy komoly kutatásokat végez a piacon, így ennek köszönhetően a trendek alakítója. Tavaly a perszonalizált gyártásra, most pedig a digitális reklámfelületekre helyezik a hangsúlyt.

Ezzel együtt – és nem ellentétes irányba – megfi­gyelhető a belső tereink természetközelivé ala­kítása. Az otthonok, munkahelyek és közösségi helyek egyre zöldebbé válnak, ami nemcsak az alapanyagok használatában nyilvánul meg, hanem a növények mennyiségének és minőségének figye­lembevételével is.

Az idei első lapszámunk a digitális technológiák előnyeit mutatja be, emellett pedig az egyik legfon­tosabb lakberendezői trendet is részletezi.

Némethi Botond, főszerkesztő

 

- Hirdetés -

Sign&Display