Mozgalmas első félév
Több nagy európai kiállítást követően kijelenthető, hogy a reklámdekorációs ipar új lendületet kapott. A májusban megrendezett FESPA rengeteg szakmai érdeklődőt vonzott, illetve számos újdonságot mutattak be a kiállításon. Az innovációk, valamint az új perspektívák kerültek előtérbe. Külön kiemelhető a Personalisation Experience – amelyet a FESPA keretein belül szerveztek meg –, az egyedi gyártásról szóló szekció, az eseményen 25 előadást hallgathattak meg a látogatók, és indíthattak párbeszédet a témában. A személyre szabott termékek kereskedelmi értéke, pszichológiai és viselkedéstudományi hatása, technológiai háttere és a perszonalizáció szerepe a digitális átállásban került a fókuszba.
A milánói ITMA kiállítás bizonyította, hogy a textilipar is ellenállt a világjárványnak. Az esemény a legfontosabb ágazati trendeket emelte ki, azaz a digitalizációt, automatizációt és a fenntarthatóságot. A gigakiállítás a világ minden pontjáról vonzotta a szakmai érdeklődőket. A figyelem középpontjában a Start-up Valley állt, amely innovatív környezetet teremtett.
Az utóbbi években rengeteg újdonsággal találkozhattunk, az első félévben pedig ez hatványozottan érvényesült. Az innovációk, modern technológiák egyre könnyebben elérhetők a vállalkozások számára,
amelyek által hatékonyabbá és fenntarthatóbbá tehetik a munkafolyamataikat.
Némethi Botond, Sign&Display magazin