A sign készítés és nagyformátumú nyomtatás magazinja

Megjelent a Sign&Display magazin legfrissebb száma!

Változások kapujában a reklámipar

Az utóbbi években csak kapkodjuk a fejünket, annyi újdonság jön szembe velünk a vizuális kommunikáció területén – ezek az innovációk javarészt már elérhetők voltak, de mostanra hódítanak csak teret maguknak. A FESPA Global Print Expo rendezvényre készülve a leg­fontosabb trendeket hozzuk el friss magazinunkban, hogy a reklámdekorációs szakemberek tájékozottak le­gyenek.

Néhány trend, amit érdemes figyelembe venni:

Az emberek egyre inkább vágynak arra, hogy a reklá­mok interaktívak legyenek, és minél nagyobb élményt közvetítsenek a kreatívok. A nyomtatott termékek ese­tében láthatók olyan megoldások, amelyek valamilyen aktivitásra sarkallják a fogyasztókat. A kreatív story­telling segíthet az ügyfeleknek, hogy azonosuljanak a márka üzenetével és értékeivel. A történetek mindig is fontos szerepet töltöttek be az emberek életében. Ez a módszer lehetőséget teremt az érzelmi kapcsolatépí­tésre. Tarolnak a digitális tartalmak. Ezen belül is az au­diovizuális és a vokális szegmensek, amelyek rendkívül népszerűek. Emellett az emberek egyre több időt tölte­nek mobil eszközökkel, ezért a márkáknak elengedhe­tetlen, hogy a reklámokat mobilbaráttá tegyék. A digi­tális megoldások óriási előnye, hogy adatok nyerhetők ki belőlük, így pontosan követhető, hogy egy-egy anyag milyen hatást keltett.

A Sign&Display magazin a hagyományosnak számító nyomtatott felülete mellett kiemelt hangsúlyt fektet az online jelenlétre is. A digitális platformjainkat fo­lyamatosan fejlesztjük annak érdekében, hogy minél szélesebb körben tudjuk tájékoztatni a reklámipar szakembereit.

Némethi Botond, Sign&Display magazin

 

- Hirdetés -

Sign&Display