A sign készítés és nagyformátumú nyomtatás magazinja

Hirdetés

McDonald’s: a digital signage segít felszínen maradni

A COVID lassan mindenhol visszaszorul, de továbbra is sokan vannak, akik szenvednek a teljes vagy részleges lezárástól, és ennek legnagyobb vesztesei a vendéglátóhelyek. A közösségi távolságtartástól a beltérre vonatkozó korlátozásokig jócskán vannak olyan járványügyi szabályok, amelyek akadályozzák a működést. A digital signage ugyanakkor sokat segít még ebben az áldatlan helyzetben is, állítja a McDonald’s gyorsétteremlánc felületeit működtető cég.

A Digital Signage Today egy louisville-i étterem példáján keresztül érzékeltette, hogy mennyit számít a jól kitalált kommunikáció, digital signage felületek segítségével. A kijelzők nemcsak a vendégek, hanem a dolgozók számára is fontossá váltak: egyrészt könnyen, gyorsan közölhetők a járványügyi szabályok, azonnal megjeleníthetők és kereshetők az előírások, valamint pozitív üzenetekkel erősíthető a csapatszellem.

„A járvány előtérbe helyezte a rugalmas párbeszéd fontosságát, mind a vendégekkel, mind pedig a dolgozókkal”, magyarázta a szolgáltatást biztosító Mood Media kreatív programozásért felelős igazgatója. Danny Turner szerint a digital signage kulcsfontosságúvá vált abban, hogy az éttermek felszínen maradjanak: folyamatosan és időben tudják tájékoztatni a vendégeket az előírásokról (amelyek be nem tartásával itthon is nagy összegű büntetéseket kockáztatnak). „Az üzenetek egy-egy gombnyomással változtathatók, a szerint, hogy az adott pillanatban mi a legfontosabb.”

A szakértő úgy véli, a digital signage nyújtotta lehetőségekkel kreatívan sikerült élni. A várakozási idő, a menüajánlatok vagy éppen a csapat kedvenceinek megjelenítése mind-mind hatásosnak bizonyultak – arról nem is beszélve, hogy folyamatosan lehet kommunikálni azt is, hogy az étterem mennyi mindent megtesz a betérők biztonsága érdekében.

Gábor János, Sign&Display

Forrás: Digital Signage Today

- Hirdetés -

Sign&Display