A sign készítés és nagyformátumú nyomtatás magazinja

Márkaépítés az Eurovíziós Dalfesztiválon

Liverpoolt elárasztották a különböző nyomtatott reklámok, miközben az Eurovíziós Dalfesztivál döntőjére készült – adta hírül a printweek.com. Számos helyi vállalkozás profitált az eseményhez szükséges nyomtatott anyagokból, mely mintegy 100 000 látogatót vonzott a városba.

A Service Graphics közel 50 000 font értékű szerződést nyert az üdvözlő és útbaigazító grafikákra, és más munkákat is készített a döntőre való felkészülés során zajló tevékenységekhez, amelyek közé tartozott egy kéthetes fesztivál is.

Ivan Sherrington ügyfélkapcsolati igazgató a Printweeknek elmondta: „Cégünk nagy örömére szolgált, hogy egy sikeres pályázatot követően számos érdekelt félnek segíthetett a liverpooli ESC23 márkaépítésében.”

„A legfontosabb feladatok közé tartozott a liverpooli Euro Village, valamint a türkiz szőnyeg konstrukciója, amely magában foglalta közel 1000 négyzetméter környezetbarát szőnyeg szállítását és telepítését, amelyet új kárpitok készítéséhez újrahasznosíthatnak. A helyszín márkaépítését az Arénában elkészítették és telepítették.”

Richard Stuart-Turner, a Printweek hírszerkesztője és az Eurovízió rajongója így nyilatkozott: „Liverpool hatalmas erőfeszítést tett, hogy megünnepelje Ukrajna kultúráját, az ukrán művészek munkáit bemutató művészeti kiállításoktól kezdve a vasútállomásokra kitelepedett bandákig, amelyek az ukrán utcazenészek zenéjét játsszák. Számos ukrán zenész is fellépett a városban.

Az Eurovízió a zene, az egység, a sokféleség és a szórakozás ünnepe, és ez Liverpoolban pikk-pakk megmutatkozott, nem csak az élő műsorok és a kísérőrendezvények miatt, de a hangulatot fokozta az is, ahogy minden fel volt öltöztetve, a látogatók pedig lelkesen fotózkodtak a sok ragyogó installáció előtt.

Az ukrán zászló színei, valamint a BBC szervezői által választott rózsaszín és tengerészkék színösszeállítás jól illeszkedett a városszerte megjelenő élénk nyomtatványokhoz, amelyek valóban segítettek életre kelteni az élményt.”

A LiverPrint több mint 40 000 font értékű szerződést nyert a brandingelt egyenruhák elkészítésére.

A Wordscape kreatív ügynökség a 144 oldalas + borítós hivatalos programterv tervezésével és tartalmával foglalkozott.

Andrew Beattie, a cég partnere elmondta: „El vagyunk ragadtatva. Nagyszerű volt ennyi embert látni a városban, és igazi kiváltság volt ezen dolgozni.”

Egyéb termékek is kaphatók voltak, pólók, sapkák és egy 55 eurós bakelitlemez-készlet mind a 37 dallal.

Nyomtatni kellett az EuroFestival részét képező 12 felfújható Soloveiko Songbird szoborhoz is. A Soloveiko Ukrajna nemzeti madara, a dal és a boldogság szimbóluma.

Az EuroLearn projekthez hét óriási Pysanka-tojás is tartozik, melyet a tojásfestés hagyománya ihletett, és a liverpooli és ukrán gyerekek terveztek.

Május 12-én a Visit Liverpool versenyt hirdetett, amelynek keretében az 1993-as Eurovízión második helyezést elért liverpooli énekesnő, Sonia életnagyságú képmását lehet elkészíteni.

A látogatóknak négy különböző helyszínen lehetett játszaniuk a #SpotSonia jelszóval, majd a közösségi médiában tagelni a képeket, hogy részt vehessenek egy további feladatban, amellyel jegyeket nyerhettek a döntőre.

Némethi Botond, Sign&Display magazin

- Hirdetés -

Sign&Display