A Large Format Review készített egy érdekes összefoglalót arról, hogy a nyomtatott médiumok felületein miképpen lehet interaktivitást kiváltani.
Egyre több márka törekszik az interaktivitásra, hogy a fogyasztóikkal építsék a kapcsolatot. Ez a trend már látható a csomagolásokon, plakátokon, de akár a névjegykártyákon is. Általában QR-kódok segítségével érik el, hogy további tartalmakhoz férjenek hozzá a vásárlók.
De már vannak más lehetőségek is! A Lindt csokoládégyár által készített, AR (kiterjesztett valóság) technológiával ellátott adventi naptár tökéletes példa, amely a hagyományos karácsonyi visszaszámlálás mellett interaktív tartalmat is kínál.
Egy nemrégiben kifejlesztett technológia lehetővé teszi az interaktivitás egyedülálló módját QR-kódok nélkül. Ez az AR-technológia animációkat, kattintható linkeket és hologramokat hoz létre, miközben a csomagolás élethűen elevenedik meg a fogyasztók előtt.
Kiváló példa, hogy a Kellogg Company együttműködött a NaviLens-szel, hogy a technológia a gabonapelyhes dobozokon jelenjen meg, ezzel segítve a vakokat és a látássérülteket a termékek megtalálásában a szupermarket polcain.
Sign&Display magazin