A sign készítés és nagyformátumú nyomtatás magazinja

Ingyenes Digital Signage konferencia július 29-30 között

Hogyan alkossunk környezetbarát digital signage rendszereket?

A szupermarketek és egyéb élelmiszerüzletek egyik legnagyobb áramfogyasztói az élelmiszer és italhűtő berendezések. Nem csupán értékes energiát használnak az egész nap folyamán, de minden egyes alkalommal, amikor kinyitják az ajtójukat, elveszik a hideg levegő, és a hűtőgépnek még erőteljesebben kell dolgoznia, hogy hideg maradjon.

A Microsoft és további cégek manapság fektettek be a Cooler Screens cégbe, amely a hűtőberendezések ajtóiba integrált digitális displayeket gyárt, amelyek élénk képekkel mutatja be a hűtő tartalmát, így a vásárlók már csupán akkor nyitják ki a hűtő ajtaját, amikor pontosan tudják, mit akarnak vásárolni belőle. Ezek az ajtók természetesen kiválóan alkalmasak marketing és hirdetési üzenetek megjelenítésére.

Az Invidis digitals signage konzultációs cég elindította Zöld Signage kezdeményezését, melynek első eredményeit a július 29-30-án megtartandó Digital Signage konferencia keretében mutatnak be a szakma számára.

Az Invidis összeállított egy 10 pontból álló bakancslistát, amelyek egy zöldebb, fenntarthatóbb digital signage iparághoz szükségesek. A konferencia ezen szekciójában megvitatják a digital signage iparág ezen ágának trendjeit és az azokat befolyásoló mögöttes behatásokat.

További információ a konferenciáról: www.digitalsignagesummit.org

- Hirdetés -

Sign&Display