A sign készítés és nagyformátumú nyomtatás magazinja

Illatot rejtő óriásplakátok – Selena Gomez új parfümjének interaktív utcai kampánya New Yorkban

A Pearl Media és a MilkMoney közösen indított egy különleges scratch-n-sniff óriásplakát kampányt New York utcáin, amely Selena Gomez Rare Beauty parfümjét népszerűsíti. A plakátok megdörzsölve illatot bocsájtanak ki, és a hirdetményeken láható QR-kód segítségével az érdeklődők ingyenes mintát is rendelhetnek.

New York utcáin új reklámélmény hódít: a Rare Beauty debütáló illata, a Rare Eau de Parfum most bárki számára kipróbálható. A kampány keretében elhelyezett óriásplakátok speciális, illattal impregnált „scratch-n-sniff” felületeket kínálnak a járókelőknek. Ha valaki megsimítja vagy megkarcolja a kijelölt részeket, már érezheti is a reklámozott parfüm illatát, hasonlóan a magazinok illatosított oldalaihoz. A speciális hatást mikrobuborékokra épülő illatfesték hozza létre, amely csak akkor aktiválódik, amikor megsimítják. A poszterekhez QR-kód is tartozik, amelyet beolvasva a járókelők ingyenes mintát rendelhetnek a parfümből egy Shopify-alapú oldalon.

A kreatív ötlet sikere mögött nemcsak az innováció áll, hanem az erős nosztalgikus hatás is: a scratch-n-sniff technológia újdonsága és múltidéző bája különösen megfogja a közönséget – mondta Anthony Petrillo, a Pearl Media értékesítési igazgatója. – A Rare Beauty kampánya egyszerre kombinálja a gyermekkori emlékeket, a modern technológiát és az interaktív marketing erősségeit, mindezt New York ikonikus közterületein.

Sign&Display magazin

Sign&Display