A sign készítés és nagyformátumú nyomtatás magazinja

Időt takarít meg a digital signage

A legtöbb helyzetben nem kérdés, hogy mikor kell digitális felületre cserélni a nyomtatott hirdetőanyagokat, viszont még mindig sok kiskereskedelmi egység van, amely a polcra tett termékek ismertetőjét vagy árcímkézését letudja annyival, hogy ezért tartja a kiszolgáló személyzetet. Tőlük persze azt is elvárják, hogy betéve ismerjenek minden, akár napi szinten változó akciót, termék- és ártáblát, illetve folyamatosan aktualizálják a papíralapú címkéket. Aki szerint ez teljesen rendben van, nem is tévedhetne nagyobbat, és erre legutóbb a hongkongi 3 telekommunikációs társaság ébredt rá, amikor apró kijelzőkre cseréltette a legfontosabb specifikációkat és árakat mutató címkéket.

Az iXtenso riportja szerint a cég üzleteiben dolgozó munkatársaknak nem kell többé manuális táblacserélgetéssel vagy alapinformációk ecsetelésével foglalkozniuk, hiszen a Delfi Technologies távolról is átírható digital signage-eken futtat információkat – a termékek mellé telepített kijelzőkön. A megoldás nagyon hasznosnak bizonyult, hiszen a fecnicserélgetés monoton, de jól automatizálható feladata helyett az ügyfélszolgálatosok sokkal több figyelmet fordíthatnak a vásárlók minőségi kiszolgálására.

Az emberek körében eleve népszerűek a telekommunikációs cégek termékpultjai, amelyeknél mobileszközök széles választékát tudják kézbe venni és kipróbálni, mielőtt eldöntik, melyiket válasszák. Az ezekre vonatkozó friss árak, kedvezmények és egyéb fontos információk automatikusan frissülő digital signage-eken jelennek meg, amivel nemcsak rengeteg időt spórolnak, de jelentősen javítják is az ügyfélélményt. Az elektronikus árcímkék kulcsfontosságú elemmé váltak a stratégiában, mivel „a kollégák végre csak azzal foglalkozhatnak, amiben a legjobbak: első osztályú szervizeléssel és tanácsadással”, dicsérte a fejlesztést Lasse Schneider, az egyik dániai 3 üzlet vezetője.

Gábor János, Sign&Display

- Hirdetés -

Sign&Display