Expo 4.0 Stuttgart – Erős tartalom a siker kulcsa
Az Expo 4.0 idei kiadásával méltó helyet követel magának a nemzetközi vizuális szakmai vásárok piacán. A TV TecStyle Visions, WETEC és GiveADays három esemény keretében, egy helyen és egyidőben mutattak be új termékeket és innovációkat a textil dekorációs, reklámtechnológiai és promóciós iparág képviselői számára. A nemzetközi kiállítók Európa minden országából érkező látogatókkal találkoznak a vásár keretében kétévente Stuttgartban. A technológiák és termékek közötti szinergiák garantálták a valódi hozzáadott értéket kiállítók és látogatók számára egyaránt.
Az előzetes várakozásokat felülmúló rendezvény – komoly döntéshozói látogatottsággal
A több eseményt egy tető alá hozó rendezvényen 421 kiállító mutatta be termékeit 12.518 látogató számára idén január 30-február 1 között Stuttgartban.
A reklámtechnológiai gyártók számára szervezett WETEC kiállításon átfogó képet mutattak be reklámtechnológiai megoldásokból, világító reklámeszközökből és digitális nyomtatásból, illetve a látogatók számos interaktív szekció keretében próbálhatták ki a termék innovációkat, illetve beszélgethettek szaktársaikkal. Az eseményen olyan nagy nemzetközi márkák képviseltették magukat, mint a Mimaki, az IGEPA, és a 3M.
A kiállítók kitettek magukért és teljes, átfogó képet szolgáltattak a reklámtechnológiai, digitális nyomtatási, jármű grafikai és világító reklámok területéről.
Szakmai kísérőprogram tette teljessé a szakmai vásár koncepcióját
A WETEC komoly szakmai programmal szolgált látogatói számára a Work and Do és WRAPandSTYLE bemutató szekciók segítségével, amelyet a résztvevők így értékeltek:
Matthias Grimm, H. Brunner GmbH ügyvezető igazgató
„A WETEC kiállítás nagyon pozitív élmény volt számunkra, amely nem is mehetett volna jobban, hiszen szinte elárasztották standunkat. Úgy gondolom, a WETEC jelenleg a legizgalmasabb szakmai kiállítás Németországban, és rengeteg hazai ügyfelünk látogatott el standunkra az ország minden részéről. A szervezés kiváló, és együttműködésünk remekül működött a Stuttgarti vásárközponttal. 2022-ben biztosan újra kiállítunk!”
Daniel Huber, IGEPA Systems GmbH, Sales/Key account manager
„Kellemes meglepődéssel nyugtáztuk, hogy a kiállítás nagyot növekedett, és meghaladta előzetes elvárásainkat. A standunkra régi és új ügyfeleink egyaránt ellátogattak, akikkel kiváló beszélgetéseket folytattunk. Ez egy kicsi, de kiváló kiállítás a reklámtechnológiai gyártók számára, amelyet igazán komolyan kellene venni!” Svenja Stieg, 3M Németország
„A WETEC kiállítást teszt célra használtuk, hiszen régóta nem állítottunk ki semmilyen szakmai vásáron. Valóban nagyon pozitívan csalódtunk, hiszen komoly érdeklődést tapasztaltunk standunkon, amely mindig tele volt. A WRAPandSTYLE szekcióban tartott élő demonstrációnk nagyon népszerű volt.”
TV TecsTyle Visions – a reklámdekorációs textilipar vezető vására
A dekorációs, illetve promóciós célra felhasznált textil anyagok tematikáját feldolgozó TV TecsTyle Visons tovább erősítette a szakvásárok kombinációját top minőségű kiállítói kínálattal, nemzetközi részvétellel, és az innovációk, illetve tudásanyag átadását szolgáló kísérőprogrammal. A TV TecsTyle Visions megerősítette pozícióját a vezető európai vásárok között 262 kiállítójával, melyek között számos kiállítási textileket gyártó, illetve technológiai cég képviseltette magát. Az esemény eredményei szembe mennek a jelenlegi bizonytalan európai piaci helyzettel, a kiállítók száma ugyanis szinte megegyezett a két évvel ezelőtti eseménnyel (2018-ban 270 kiállító).
A TV TecsTyle Visions tematika látogatói leginkább a különféle nyomtatási eljárások, hímzési megoldások és textil anyagok iránt érdeklődtek.
Meggyőző szakmai kísérőprogram
Kiállítói kínálata mellett a TV TecsTyle Visons évek óta mindig meggyőző szakmai kísérőprogramot is kínál látogatói számára, amelyen nem csupán valódi innovációkat, de olyan trendeket is bemutatnak, amelyek mozgatják az iparágat. Idén a TecCheck elnevezésű tematika kínált betekintést a közeli jövőbe. Ebben a digitális mikro gyárban kilenc cég mutatta be a gyártási folyamatok digitalizációjában rejlő lehetőségeket a Német Textilipari Kutatóintézet szervezésében. A bemutatón pólókat gyártottak egy óra alatt, a 3D tervezés és koncepció megalkotásától kezdve a digitális nyomtatáson át a kivágásig, illetve a ruhadarab végleges elkészítéséig. Az iparág trendjei, illetve az innovációk szintén bemutatásra kerültek a fórum keretében, így szó esett a perszonalizációról, az automatizálásról a textil és ruha dekoráció során.
A TV TecsTyle Visons kiállítás, a fórum és a Charlie’s Corner kiállítási elemek remek platformot szolgáltattak a látogatók számára, hogy beszélhessenek, és megosszák egymással tudásukat és új ötleteiket, illetve kiváló alkalmat kínáltak a kiállítók számára cégük bemutatására.
GiveADays – remek áttekintés a kereskedők, gyártók és szolgáltatók számára
A stuttgarti kiállítás szakmai kínálatát a GiveADays kiállítás tette teljessé 56 kiállítójával. Az Adventi naptár „A” betűjétől a németül Zollstock „Z” betűjéig minden, ami promóciós ajándék és reklámeszköz – ez a GivEAdays kiállítás.
A reklámtermékek tematikájának szentelt kiállítás rengeteget fejlődött az utóbbi évek során és méltán követel helyet magának a teljes kiállítási koncepcióban. A kiállítás szakmai kísérőprogramján számos szakmai beszélgetés keretében szolgáltattak információt a digitális hirdetési felületekről, a 3D kommunikációról, illetve promóciós eszközökről. A programot a fiatal szakemberek által megvalósított speciális bemutatók tették teljessé.
Néhány nyilatkozat a vásár kiállítóitól:
Manffred Wansner, értékesítés, Böckling: Látogatóink száma jelentős mértékben megnövekedett, akikkel az előzetes elvárásokhoz képest jóval több, remek beszélgetést folytattunk. A felmerült igények nagyon részletesek, és technikailag megalapozottak voltak, látogatóink már konkrét koncepciókkal érkeztek hozzánk.
Stefan Pritschet, Pins&mehr: Előzetesen szkeptikusak voltunk aziránt, hogy a GiveADays kiállítást érdemes-e a vásárközpont előcsarnokában elhelyezni. Az esemény tapasztalatai alapján azonban már azt mondjuk, ez kiváló ötlet volt! Szuper, két oldalról is látható standunk volt. A látogatók hangulata remek volt, és nem érzékeltük rajtuk a jelenlegi nehéz piaci helyzet hatását.
Jörg Liebewirth, Liebewirth pékség: Teljes mértékben elégedettek vagyunk a GiveADays szervezésével és látogatottságával. Előzőleg kicsit szkeptikusak voltunk, hogy az 5. csarnokból való áthelyezésünk az előcsarnokba vajon jó ötlet-e – de mostanra teljesen elégedettek vagyunk vele, mert így több látogató jutott el hozzánk, akik kifejezetten jól fogadták a vásár új koncepcióját. Sign