A sign készítés és nagyformátumú nyomtatás magazinja

EuroShop 2023: Erőteljes érdeklődés a kiállítók köréből

Bejelentkeztek a nyolc dimenzió legfontosabb szereplői

2023. február 26 – március 2. között vonzza ismét, immáron 21. alkalommal a kereskedelem nemzetközi szereplőit és partnereiket a düsseldorfi EuroShop-ra, a világ elsőszámú kiskereskedelmi szakvásárára. Mint minden harmadik évben, úgy jövőre is az EuroShop lesz a fénypontja a világ kiskereskedelmi ágazatának – sőt jövőre minden eddiginél fontosabb lesz a seregszemle.

A kiskereskedelem ugyanis éppen a kihívásokkal teli utóbbi három év alapján keresi a kapcsolatépítési és piacszerzési lehetőségeket, valamint a kutatják a kilátásokat, amelyeket egy az egész világot átfogó innovációs és tájékozódási platform kínál: az EuroShop: „A koronavírus-válság súlyosan érintette a helyhez kötött kiskereskedelmet, most itt az ideje, hogy cselekedjenek” – fejtette ki Elke Moebius, az EuroShop igazgatója. „Számos vállalatnál használták ki éppen a lezárások több hónapos időszakát arra, hogy átgondolja és átalakítsa a meglévő értékesítési területeinek hasznosítását és komoly beruházásokat indítottak az átfogó átalakításra. Ilyen körülmények közepette éppen jókor rendezik az EuroShop-ot” – folytatta a vásárigazgató.

A helyhez kötött kiskereskedelem a kifejezetten az áru tárolására és elhozására szolgáló helyből olyan hellyé vált, ahol ott kell lenni. A vevők élvezni akarják a vásárlást és a konyhaművészeti csemegéket, barátokkal akarnak találkozni, színházba akartnak járni és sok más élményt kívánnak. A családias hangulatú, személyes tanácsadással járó vásárlás természetesen mind a mai napig alapvető része a kiskereskedelem hitvallásának, de nem ez a kizárólagos célkitűzés. Az értékesítési terület rugalmasan módosítható kialakítása és a pop-up hirdetők ugyanúgy felkapottak, mint a szórakoztatva tájékoztató sarkok az interaktív digitális szolgáltatásokkal. A metaverzum a kiskereskedelemben is rajtra kész.

Ezeket az irányzatokat tükrözi az EuroShop 2023 is a megszokottan széles körű kínálattal, a magas színvonallal és a nyolc dimenzióra kiterjedő áttekinthető tagolással:

  • üzletberendezés, üzletdizájn és vizuális merchandising (a 10-es, 11-es és 12-es vásárcsarnokban)
  • felületek és anyagok (a 13-as vásárcsarnokban)
  • világítástechnika (a 9-es vásárcsarnokban)
  • catering eszközök (a 14-es vásárcsarnokban)
  • hűtéstechnika és energia-gazdálkodás (a 14-es, 15-ös, 16-os és 17-es vásárcsarnokban)
  • kiskereskedelmi technológia (a 4-es, 5-ös, 6-os és 7a vásárcsarnokban)
  • kiskereskedelmi marketing (a 3-as és 4-es vásárcsarnokban)
  • szakvásárok (az 1-es vásárcsarnokban)

A legfontosabb piaci szereplők már bejelentkeztek

Az EuroShop 2023 szakvásárra már bőségesen érkeztek kiállítói foglalások. Ezen belül kiemelt érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia,        a hűtéstechnikai és energia-gazdálkodás, valamint az üzletberendezés, üzletdizájn és vizuális merchandising. A már bejelentkezett híres-neves kiállító vállalatok egyre hosszabb és hosszabb. Néhány kiállító a teljesség igénye nélkül:

Üzletberendezés, üzletdizájn és vizuális merchandising

Arrebo, Atrezzo, Bizzari, B Mannequin, Bohnacker, Caddie SAS, Caem-Magrini, Cevizoglu Magazacilik, DLV, Egger, Geck, Genesis Display, Gondella, Grottini, Häfele, Hans Boodt Mannequins, Harres Metall-Design, Heikaus, HMY Group, IDW, ITAB, Jab Josef Anstoetz, Konrad Knoblauch, L&S Group, Mago, Megaholz, Modern Expo, Pillen Checkout, Porcellanosa, Ruco Licht, Scanblue Engineering, Schweizer Projekt, Sigma, Studio 9, Systec POS, Swiss Krono, Tegometall, Tente Rollen,  Ücge, Umdasch, Wanzl, Window.

Felületek és anyagok

3A Composites, Cermaiche Caesar, Ceramiche Keope, Ceramica Sant Agostino, Concept S, Dalziel Pow, Design4Retail, Emco, Emilceramica, Frescolori, Formica, Fundermax, Gerflor, Homapal, Imi Beton Schubert, Kawahara Takano, Kronospan, Krion, Margaritelli, Miks, M. Kaindl, Pact Techonolgies, Panariagroup, Panelpedra, Procedes Chenel,  Quantum 4 Limited, Röhm, Sibu, Stones like Stones, Visuals United, Schwitzke, Tesa SE, V&B Fliesen, VMM, Wanda Creative, Westag.

Világítástechnika

DWD, Hera, Imoon, L&S Italia, Ledxon, Lival Oy Ab, Luce5, Molto Luce, Oktalite, Signify Netherlands, Xal.

Catering felszerelések

Debag, Fri-Jado, Hobart, MHS Schneidetechnik, MIWE, Rational, S.A.M. Kuchler, Ubert, Unox Deutschland, Welbilt Deutschland, Wiesenheu.

Hűtéstechnika és energia-gazdálkodás

Arneg, Bitzer, Carel, CIAM, Criocabin, Danfoss, ebm-papst Mulfingen, Emerson Climate, Epta, Frost-Trol, ISA, Kaplanar, Luve Group, Pastorfrigor, Rehau, Schott, Viessmann, Wurm.

Kiskereskedelmi technológia

4POS, Adyen, Axis, Bizerba, Blue Yonder, Checkpoint, Cima, Diebold Nixdorf, DIGI Deutschland, Epson, GK Software, Glory, Hanshow, Honeywell, Mettler-Toledo, NCR, Nedap, Partner Tech Europe, POS Tuning, Pricer, Pyramid, SES Imagotag, Tomra, Toshiba, Tyco, Verifone, Zebra.

Kiskereskedelmi marketing

HL Display, Holbox, Joalpe, Kürten & Lechner, Moss, M&T Reklam, Oechsle Display, Radio P.O.S., VKF Renzel, Werba Plast

Szakvásár- és rendezvény-marketing

ADEXPO, Aluvision, beMatrix, Duo Messesysteme, Fundus7, IFES, Memo Steel, Octanorm, Syma

A kiállítók teljes körű listája már  elérhető a www.euroshop.de honlapon.

Az EuroShop 2023 szakvásár kísérő rendezvényei

Az EuroShop egyik kiemelkedő ismérve a világ minden tájáról érkező kiállító vállalatok átfogó piaci kínálatának felvonultatása mellett a kísérő rendezvények párját ritkító színvonala és változatossága.

Hét színpadon

A kísérő rendezvények az EuroShop nem kevesebb, mint hét színpadára összpontosulnak. A rangos szakembereket felvonultató előadások és vitafórumok a legújabb piaci fejleményeket és fejlesztéseket, innovatív irányokat és a legjobb gyakorlatot tükröző megoldásokat kínálnak a vásári forgatag kellős közepén, az EuroShop valamennyi látogatójának teljesen ingyenes és előzetes bejelentkezés nélkül is (vagy angol-német szinkrontolmácsolással vagy kizárólag angol nyelven). A színpadok                  a következők: üzletdizájn színpad, kiskereskedelemi dizájnerek színpada, kiskereskedelmi technológiai színpad, kapcsolt technológiai színpad, startup színpad, kiskereskedelmi marketing színpad és szakvásárok és rendezvények színpada.

Az EuroShop különbemutató területei – a sziporkázó ötletek tárháza

Az EuroShop szakvásár különbemutató területei olyan elkülönített területek, ahol a szakemberek, a startupok, az X, Y és Z generációhoz tartozók kínálják ötleteiket, jövőképüket és innovatív termékeiket. Az EuroShop bejáratott különbemutató területei közé tartozik a Designers´ Village, a Start-up hub, a POPAI Shop Global Village és az IFES Global Village, valamint az Italian Lighting Lounge.

Ezen kívül 2023-ban rengeteg különleges premier is várja a szakembereket:

Az „Urban Future Lab“ a látogatókkal karöltve mutatja be és fejleszti az aktivitást fokozó tényezőket és látogatókat vonzó érveket a jövő városainak. Ez egy interaktív, kiemelten élményközpontú formátum, ami lendületet, irányt és ötleteket ad az egész ágazatnak.

A „Room4Senses“ az érzékszervi érzékelésre összpontosít. A külső és belső ingerek ugyanis befolyásolják az érzékelésünket és a legkülönbözőbb érzéseket váltják ki. Az érzékszerveinket félre is lehet vezetni és el is lehet csábítani, különösképpen a vizuális merchandising jegyében. A stuttgarti reklámtervező főiskola diákjai a szakmai vásárlátogatók érzékelését a Room4Senses különbemutató keretében csupán négy érzékszervre korlátozza, ahol az érzékszervi tapasztalásokat és ezek többek között az eladótérben történő potenciális alkalmazását elemzik.

A HSD düsseldorfi főiskola „Retail Ball Game“ különbemutatója keretében az érdeklődők vesznek egy nagy levegőt, reflektálnak, tájékozódnak és folytatják a játékot. A nyílt kommunikációs platform a kiskereskedelem kihívásait és ezek megoldási lehetőségeit világírtja meg és arra összpontosít, hogyan lehet jobban és nyitottabban összekapcsolni a legkülönbözőbb szakmákat városi környezetben.

A nyertes pedig… Díjak az EuroShop szakvásáron

Az EuroShop szakvásár díjai nem csupán a seregszemle tekintélyét tükrözik, hanem elsősorban a nemzetközi kiskereskedelemben és a kapcsolódó területeken tanúsított kiemelkedő teljesítményt méltatják.

Mindenek előtt a kiemelkedő üzletkoncepciókat és üzletdizájnt tüntetik ki         a neves EuroShop Retail Design Award díjjal, a szintén hőn áhított Retail Technology Awards Europe (reta) díjakkal pedig a kiemelkedő informatikai megoldásokat tüntetik ki a kereskedelme területén. Az EHI tudományos díja a kiemelkedő és a kereskedelmi ágazatot rendkívül nagy mértékben érintő tudományos munkákat méltatja. Ezen kívül az EuroShop 2023 szakvásáron adják át a Shop!/ POPAI D-A-CH Awards, az IFES Development & Innovation Award és az Exhibitor Magazine EuroShop Awards díjakat is.

Az EuroShop 2023 szakvásár 2023. február 26 – március 2. között, vasárnaptól csütörtökig várja a szakmai látogatókat minden vásárnapon 10.00-18.00 óra között. Vásári belépőt kizárólag online lehet vásárolni a www.euroshop.de/1130 oldalon 2022. novemberétől. Az egy napra érvényes belépő ára 70,- euró, a kétnapos belépő 120,– euróba és a bérlet 165,– euróba kerül.

További információkkal a www.euroshop.de honlapon szolgálunk.

Az EuroShop szakvásár online elérhető folyóiratát a mag.euroshop.de oldalon kínáljuk.

Magyarországi képviselet:

BD-EXPO Kft
Máté Szilvia
tel.: 16346-0273, 20/977-9953
office@bdexpo.hu

- Hirdetés -

Sign&Display