A sign készítés és nagyformátumú nyomtatás magazinja

EuroCIS 2022: Holnap lesz az új ma!

EuroCIS A kereskedelmi technológia vezető seregszemléje - 2022. május 31 – június 02. - Düsseldorf, Németország

2022. május 31-június 2. között Düsseldorfban rendezik a kereskedelmi technológia legfontosabb európai szakvásárát

Páratlan seregszemle élőben +++ Számtalan különbemutatóval +++ Az EuroCIS digitális kiterjesztése +++ EuroCIS 365 +++ Retail Salsa +++ EuroCIS.mag

  1. Vevőközpontúság

A vevők és igényeik állnak a középpontban. Számos kereskedelmi vállalat törekszik egyre szorosabban kötődni a végfelhasználókhoz, hogy személyre szabott és egyedi digitális szolgáltatásokat nyújthasson neki. Ebben kulcsszerepe van a vevők okostelefonjának. A főbb kulcsszavak: digitális tanácsadó asszisztens, az egyéni vevőprofilon alapuló, testre szabott digitális ajánlatok, egyéni digitális kuponok terítése, digitális vevőkártya stb. Számos kereskedelmi vállalatnál alapvetés, hogy a digitális szolgáltatásokat a „vevő felől” gondolkodva építik fel.

  1. Analitika

Számos kereskedelmi vállalatnál a következő évek egyik legfontosabb kihívása a mesterséges intelligencia és a gépi tanulás alkalmazása. A gépi tanulás mindenek előtt az adatelemzésben játszik már ma is jelentős szerepet, mert támogatja a kereskedőket az értékesítési adatok előrejelzésében, az áruválaszték kezelésében és az árképzésben. A kereskedők a jövőben még nagyobb hangsúlyt fektetnek a mesterséges intelligencián alapuló alkalmazásokra, amelyekkel olyan technológiákat is alkalmaznak, mint például az arcfelismerés és az érzékelők használata. A digitális ármegjelölés fejlesztésében egyre nagyobb szerepet kap az online kereskedelemből már ismert dinamikus árképzés.

  1. Fizetés

A koronavírus-világjárvány gyökeresen és tartósan megváltoztatta a fogyasztók fizetési szokásait: robbanásszerűen terjedtek el az érintés nélküli fizetési megoldások. Az Apple Pay és más szolgáltatások révén számos vevő gyorsan hozzászokott az okostelefonos fizetéshez. A következő évek során még inkább eltávolodnak az érintésmentes fizetési pontok a helyhez kötött kereskedelemben a klasszikus pénztári megoldásoktól. Az egyszeri leszkennelős megoldásokkal a vevők közvetlenül az okostelefonos applikációból fizethetnek, a mobil pénztári megoldásokkal pedig a pénztárosok táblagéppel vagy okostelefonnal kasszázhatnak anélkül, hogy a vevőnek a pénztárhoz kellene mennie. Az online és offline világ fizetési megoldásai egyre inkább összefonódnak, így a vevők például a helyhez kötött üzletekben is használhatják az online fizetési eljárásokat.

  1. Összekapcsolt kiskereskedelem

Az on- és offline kereskedelem összefonódásának, amit gyakran többcsatornás értékesítésnek is neveznek, újabb komoly lökést adott a koronavírus-járvány. Az online kiválasztás után az üzletben összekészített vásárlás bevett megoldás számos vevőnél, emellett pedig teret nyernek olyan szolgáltatások is, mint az online foglalás. Számos kereskedő egyesítette az online és offline hűségprogramját, így a vevők 360 fokos összképet kapnak a vásárlásaikról. A jövőben a kereskedelem minden területén még inkább óhatatlan követelmény lesz a digitális és a helyhez kötött értékesítési csatornák zökkenőmentes összekapcsolása.

  1. A gördülékenyen kiszolgáló üzletek

Az AmazonGo bevezetése óta számos különböző megoldás jelent meg az automatizált bolti értékesítésre, ahol minden ízében digitalizált a vásárlás folyamata. Mindenekelőtt az élelmiszer- és élvezeti termékek kiskereskedelemében erősödnek a beruházások az ilyen „pénztár nélküli” megoldások fejlesztésére. Számtalan megoldás megjelenésére számíthatunk a szkenneléssel fizetéstől a csapolásnál fizetésen át a különböző érzékelők és az arcfelismerés alkalmazásáig. A gördülékeny kiszolgálás stratégia megvalósításához átfogó beruházásokkal kell fejleszteni a technológiai infrastruktúrát. Ebben komoly szerephez jutnak a felhő alapú alkalmazások, mert segítségükkel rugalmas és gyorsan átméretezhető az innovatív alkalmazások bevezetése.

A kis- és nagykereskedelem, a fogyasztási cikkek, az informatika és az őrzés-védelem, az online kereskedelem, a rendszer- és élménygasztronómia, valamint a pénzügyi szolgáltatások területét és a bankokat képviselő szakmai látogatók az EuroCIS keretében magas szinten szakosodott fejlesztéseket és megoldásokat kínáló vállalatok képviselőivel találkoznak többek között a többcsatornás értékesítés irányítása, az üzleti elemzések/nagy adatmennyiségek elemzése, a fizetési rendszerek, az IoT (Internet of things), az elektronikus kereskedelem/elektronikus üzleti megoldások, az ERP/beszállítói lánc irányítás, mobil megoldások és technológiák, a pénztári folyamatok, a digitális marketing és digitális kitáblázás, az emberi erőforrás kezelés és a mérlegelési technológiák területén. Számos neves kiállító már jelezte részvételét az idei EuroCIS-en. A kiállítói adatbázist a szakvásári portál kínálja a www.eurocis-tradefair.com  címen.

Különbemutatók

A szakmai látogatók 2022-ben újra részt vehetnek a válogatott innovációkat német és angol nyelven bemutató másfél órás vezetett bejárásokon a vásárcsarnokokban. Ezeken a túrákon a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött, jelentkezni a www.eurocis-tradefair.com címen lehet.

Start-Up hub

Az induló vállalkozások jellemzően fiatal, kreatív, rugalmas, jövőközpontú embereket sorakoztatnak fel a felmerülő problémák innovatív megoldására. Az EuroCIS kifejezetten a legkorszerűbb kereskedelmi informatikai rendszerek és megoldások fejlesztésével foglalkozó új piaci szereplőknek kínál a Start-up hub keretében külön bemutatkozási lehetőséget. 15 résztvevő fiatal vállalattal a különbemutató teljes területét lefoglalták.

Az EuroCIS digitális kiterjesztése

A digitális kiterjesztés az EuroCIS virtuális világa, ahol az EuroCIS közösség minden tagja építheti a kapcsolatrendszerét: a bemutatkozó színpadokat online stream-en követhetjük, de a termékekről készített videókat és fehér könyveket mutatnak be, lesznek webes találkozók és új kapcsolatépítési lehetőségek is.

Az EuroCIS színpadai tobzódnak a trendekben és újdonságokban – és nem csupán a vásárváros csarnokaiban, hanem már online is! A színpadokon elhangzó előadásokat az EuroCIS 2022 keretében először élvezhetjük élő Internetes streamingben is, ráadásul a szakvásár után lehívhatjuk a felvett videókat is. A szakvásári forgatagba beágyazott kiskereskedelmi technológiai színpad és az összekapcsolt kiskereskedelmi színpad is friss, közvetlenül a kereskedelmi gyakorlathoz kapcsolódó esettanulmányokat kínál a kiállítók és megrendelőik közös, német és angol nyelvű bemutatóival. A két színpad programját innen  lehet letölteni.

Az online profil új szolgáltatásával a világhálóra terjesztjük ki a vásárcsarnokokban felépített standokat, így a kiállítók márkáinak világa virtuálisan is megismerhető, ráadásul a vásárnapokon túl is! A kiállító vállalatok átfogó online bemutatkozását láthatjuk itt például a termékeket bemutató videókkal, prezentációkkal, útmutatókkal és fehér könyvekkel, webes előadásokkal, rendezvényekkel, kiállítói bemutatókkal és hírekkel gazdagítva.

A kapcsolatépítő eszköz segítségével az EuroCIS-ben rejlő lehetőségeket online is teljes mértékben ki lehet aknázni a sikeres üzleti kapcsolatok építésével. A virtuális tárgyalókban valós időben kommunikálhatnak a kiállítók és a szakmai látogatók, egyeztethetik egy személyes találkozót és kölcsönösen gyarapíthatják a szaktudásukat.

A szakvásárból média lesz – az EuroCIS 365

EuroCIS 365 néven a digitális kapcsolatépítés gazdag eszköztára várja az EuroCIS közösséget. „Manapság a szakvásárból média lesz, ezért teljesen logikus lépés, hogy digitális szolgáltatásokkal gazdagítsuk a kínálatot. Nélkülözhetetlen a közvetlen személyes kapcsolat és a személyes jelenlét élménye, de ugyanilyen fontos, hogy a szakvásáron kívül is teljességgel kiaknázzuk a digitális megoldásokban rejlő összes lehetőséget” – fejtette ki Elke Moebius, az EuroCIS igazgatója. Miközben a szakmai közösség az EuroCIS közösségi média csatornáin aknázhatja ki a szakmai kapcsolatépítésben rejlő hatalmas lehetőségeket és az EuroCIS hírlevélből, valamint az EuroCIS.mag-ból folyamatosan kapják a naprakész és nemzetközi híreket az iparágból, addig a „Retail Salsa” a világhálón folytatott ágazati beszélgetései nem csupán az interaktív eszmecserét, hanem a címszavak hathatós generálására szolgálnak – mégpedig az év 365 napján.

A Retail Salsa – pezsdítse fel a szakmai közösséget

Már 2020 végén indult nagy sikerrel a Retail Salsa. A havonta megjelenő, interneten követhető beszélgetéseken kereskedők, megoldásokat kínáló vállalatok és független ágazati szakértők beszélgetnek rendszeresen arról, hogyan sikerült végigkísérni a megrendelőket a megoldásig vezető úton és hogy milyen gyakorlati megoldásokra jutottak. Ha online szeretné követni a Retail Salsa valamelyik kiadását vagy az EuroCIS kiállítójaként a beszélgetésen is részt kíván venni, akkor tájékozódjon a www.eurocis.com/eurocis_retail_salsa címen.

Hírek a közösségből a mag 3|6|5-ön

Az EuroCIS szakvásár online magazinja, a mag.eurocis.com  az iparvállalatok, a hírek és bepillantások kommunikációs platformjának tekinti magát és már jó ideje az iparág elismert találkozóhelye. Az EuroCIS közössége ezen az oldalon találja meg az összes hasznos hírt és történetet a kereskedelmi technológiák világából.

PROTaction – a biztonságos vásárrendezés

A vásártársaság átfogó higiéniai és fertőzésvédelmi koncepcióval szavatolja a biztonságos vásárlátogatást a düsseldorfi vásárközpontban. Ez a változó feltételrendszerhez folyamatosan adaptált koncepció már több szakvásáron is bevált. További részletes felvilágosítás az EuroCIS portál Protection rovatában a  www.eurocis-tradefair.com/en/Visiting/Planning/Hygiene_concept_PROTaction címen érhető el.

A szakvásár 2022. május 31 – június 2-ig minden nap 10.00-18.00 óra között várja a szakmabelieket. Belépőjegyet kizárólag online lehet vásárolni. Az egy napra érvényes belépő ára 25 euró, a bérlet 45 euróba kerül.

A 2019. februárjában 13.900 négyzetméternyi nettó kiállítási területen rendezett megelőző EuroCIS szakvásárra 482 kiállító érkezett 39 országból, valamint több mint 13.000 szakmai látogató 94 országból. Az EuroCIS szakvásárhoz kapcsolódó további felvilágosítással szolgál a honlap a www.eurocis-tradefair.com. címen.

Magyarországi képviselet:
BD-EXPO Kft, Máté Szilvia

tel.: 1/346-0273
e-mail: office@bdexpo.hu

- Hirdetés -

Sign&Display