A sign készítés és nagyformátumú nyomtatás magazinja

Elsők a gyerekek: a Lidl változtat saját márkás termékeinek csomagolásán

A Lidl legkevésbé egészséges saját márkás termékei közül a következő hat hónapban kikerülnek a gyermekek számára vonzónak ítélt csomagolásúak az Egyesült Királyságban. Ezek az árucikkek új, kevésbé hívogató köntösben lesznek elérhetők, így csökkentve a gyerekek érdeklődését – tudta meg a Marketing Week.

2025 közepére eltűnnek az egészségtelennek ítélt termékek csomagolásáról az élénk színek, a játékos formák, a rajzolt karakterek a Lidl kínálatában. Az áruházlánc azt reméli, hogy ez a lépés segíteni fogja a szülőket és a gyerekeket abban, hogy – ahogyan ők fogalmaztak -, „egészségesebb döntéseket hozzanak”. Példa erre a Lidl saját márkás gumicukor-szériája, amelynek jelenlegi csomagolása fényes, színes, és rajzfilmekre emlékeztető figurák szerepelnek rajta. Az új dizájn inkább az édességek gyümölcsös ízét helyezi előtérbe.

A döntés hátterében egy jogszabály közelgő bevezetése áll, amely az Egyesült Királyságban októberben lép majd életbe, és korlátozza a kevésbé egészséges ételek és italok reklámozását. Az ebbe a kategóriába tartozó élelmiszerek online és televíziós hirdetését is korlátok közé szorítja majd.

„Az, hogy a törvény hatályba lépése előtt már változtatunk, azt jelzi, hogy nem okoz gondot számunka ez a szemlélet” – mondja Richard Bourns, a Lidl GB kereskedelmi igazgatója. –
„A Lidl élen jár az egészségesebb életmód támogatásában azáltal, hogy eltávolítja a helytelen táplálkozásra buzdító csomagolásokat, és érdekesebbé teszi az egészséges termékekét, mint például a csomagolt gyümölcsökét és zöldségekét.”

Sign&Display magazin

- Hirdetés -

Sign&Display