A sign készítés és nagyformátumú nyomtatás magazinja

Egy autófólia lehet kreatív is

A legtöbb autófólia, amit láthatunk az utakon, egy vállalkozásra, márkára vagy eseményre hívja fel a figyelmet. A Lindsay Theisen által vezetett Just Fab Graphics valami egészen mást csinált. Az autók fóliázása kreatív oldalról is megközelíthető, amikor az autók küllemét a tulajdonos tetszésére szabják – mutatja be rövid bejegyzésében a jelenséget a Signs of the Times.

A Just Fab Graphics összedolgozott Rashel Hubbarddal, és az eredmény egy figyelemfelkeltő autófólia lett, amely reklámozza a PSP-t, bárhol is jár az úton. Nem lehet nem észrevenni a teherautó oldalára készített élénk grafikát. Theisen bonyolult, színes motívumokat tervezett a motorháztetőre, a hűtőrácsra, az első lökhárítóra és a hátsó ajtóra, amelyek tökéletesen illeszkednek az eredeti dizájnhoz.

A gyártás során mintegy 25 négyzetméternyi nyomtatott grafika készült, Roland DG TrueVis VG2-540 nyomtatóval/vágógépen, Avery Dennison MPI 1105 csomagolófóliával és Avery Dennison DOL 1360Z fényes laminálással.

A Just Fab Graphics jármű azonnali sikert aratott, nagy figyelmet keltett, és a járókelők körében rendkívül népszerű volt. Theisen azt mondja, hogy amikor először vezette az újonnan fóliázott autót, rengeteg dudálást hallott, és látta, hogy az emberek elismerően integetnek. „Úgy tűnik, hogy az emberek reagálnak az élénk színekre és mintákra. Rengeteg bókot kaptunk és sok üzenetet a közösségimédia-felületeinken. Sokkal több a visszajelzés, mint gondoltam volna. Imádom látni ezt a reakciót – ez a szórakoztató része a munkánknak.”

Némethi Botond, Sign&Display magazin

- Hirdetés -

Sign&Display