Azt vizsgálta cikkében a What They Think: hogyan fejlődtek a display grafikák és a textilipari szegmensek.
Már az elején tisztázza a szerző, hogy nem a széles formátumú nyomtatást szeretné részletezni. A magas hozzáadott értéket képviselő nyomatokról van szó, például az egyedileg készített szőnyegekről. A cikkben továbbá fény derül arra, hogy a legtöbb nyomda igyekszik olyan gépparkot alkalmazni, amely sokféleképpen felhasználható.
A dekorációk nyomtatása a display grafikák részét képezik a cikk szerint. A nyomdák mindennapi életét viszont számos tényező befolyásolja, ilyenek többek között a fenntarthatóságra vonatkozó szabályozások, amelyek a textil- és ruházatgyártókra is vonatkoznak.
A cikkben továbbá olyan eseményeket mutatnak be, amelyek elősegítik, hogy a nyomdák miképpen lehetnek sikeresebbek az adott térségben. Emellett az ofszetnyomtatás aktuális kérdéseit is tárgyalja.
Sign&Display magazin