A sign készítés és nagyformátumú nyomtatás magazinja

Bevált a digital signage az Uber és a Lyft autóiban

Százszázalékos elérési mutatókat produkálnak az első ülések hátuljára függesztett kijelzők tartalmai.

A digital signage-nek sokféle megjelenési formája van, a tartalmakat folyamatosan ismétlő kiskereskedelmi képernyőktől a Las Vegas Strip fényes led-falaiig, ám az kevésbé jellemző, hogy megjelenik taxikban vagy buszokon. Pedig a közösségi közlekedés rengeteg felületet kínál, ráadásul az utasok figyelmét könnyű megragadni – persze csak ha kellő tudatossággal készül a technológia és a tartalom.

Az Octopus Interactive ebben alkotott maradandót az Uber és a Lyft számára: olyan hálózatot üzemeltetnek, amely videós és interaktív tartalmakkal látja el a járművekbe helyezett képernyőket. A digital out-of-home felületeket ugyanúgy rosszul érintette a járvány, mint a gazdaság sok más szegmensét, de az egyre nagyobb átoltottság itt is felépülést hoz, vallja a Digital Signage Today által megkérdezett Cherian Thomas. Az Octopus vezérigazgatója azt emelte ki, hogy a közösségi személyszállításban a pandémia után újra egyre nagyobb számban résztvevő 18-49 éveseket hihetetlen, százszázalékos sikerrel érik el a taxikban elhelyezett kijelzők tartalmai.

A Nielsen által megkérdezett korosztály tagjai azt értékelték, hogy utazás közben nagyon emlékezetes, figyelemfelkeltő, prémium minőségű, a helyzethez tökéletesen illeszkedő videók jelennek meg a szemük előtt. A cég megoldásait a hirdetők is szeretik, hiszen egy online felületen valós időben követhetik a reklámok teljesítményét, és többféle, például földrajzi vagy ütemezési adatok alapján készült analízist kérhetnek le, sőt, optimalizálhatják a kampányokat, a betekintések vagy a fogyasztói elkötelezettség és az azonnali válaszadatok szerint.

Az Octopus azt is megfigyelte, hogy a járvány fokozatos elmúlásával egyre többen vannak és egyre aktívabbak az Uber, illetve a Lyft utasai: csak az elmúlt egy-két hónapban húsz százalékkal nőtt a képernyőkön végrehajtott interakcióik száma. A cég szerint 2021 hátralévő részében a videóelérések is kilőnek: az utolsó negyedévre már 300 milliós számot prognosztizálnak.

Gábor János, Sign&Display

Fotó és videó: Play Octopus

- Hirdetés -

Sign&Display