A sign készítés és nagyformátumú nyomtatás magazinja

Az LG egy újragondolt élet jövőképét mutatta meg a 2022-es IFA-n

Az LG Electronics (LG) a 2022-es IFA kiállításon számos intelligens életmód-megoldást mutat be, amelyeket a folyamatosan változó világ vásárlói igényeire terveztek. Az Élet, újragondolva (‘Life, Reimagined’) kiállítási téma keretében a vállalat bemutatta új élvonalbeli, fogyasztóközpontú termékeit és szolgáltatásait, amelyek új lehe­tőségekkel formálják át a mindennapokat.

Az LG standjára (Messe Berlin 18. csarnok) belépve az IFA látogatóit a 97 hüvelykes OLED evo Gallery Edition televízió fogadta. A világ legnagyobb OLED tévéje, a 97 hüvelykes G2 modell az önálló fénykibocsátásra képes OLED technológia képminőségével, a fejlett, mester­ségesintelligencia-alapú képfeldolgozási technológiá­jával és lenyűgöző méretével teljesen új dimenzióba helyezi az otthoni szórakoztatást. Az LG több vado­natúj, csúcskategóriás nagyképernyős tévéje is helyett kapott az idei IFA standon, köztük a díjnyertes, 88 hü­velykes 8K LG SIGNATURE OLED TV. Szintén a berlini kiállításon volt látható az LG hatalmas, 136 hüvelykes 4K Micro LED (3840 × 2160) tévéje. Az új szórakozta­tóelektronikai megoldás látványos méretben nyújt első osztályú képminőséget, mikrométeres méretű, önálló fénykibocsátásra képes pixelekkel és moduláris kialakítással.

A retro stílusú Flex Arcade zónában az LG standjá­nak látogatói az OLED játékélmény részesei lehettek. A teremben számos játékállomást helyeztek el, ame­lyeknél új konzolos és régimódi klasszikus játékokat is kipróbálhattak az érdeklődők az LG legmodernebb OLED tévéin, köztük a világ első hajlékony, 42 hüvely­kes OLED készülékén, a vadonatúj LG OLED Flexen. A Flex 20-féle pozícióba hajlítható kijelzőt és számos, játékosokra szabott funkciót kínál, így a felhasználók eddig soha nem látott módon alakíthatják saját ízlé­sükre a játékbeállításokat.

Az LG standjának része volt a Lifestyle zóna is, ahol a látogatók a vállalat testreszabható termékeinek és szolgáltatásainak széles választékát ismerhették meg. A Lifestyle zónában a vendégek egy lenyűgöző, az LG legújabb, úgynevezett életmód-tévéit – az LG OLED Objet kollekciót –, vadonatúj audio-megoldásait – például a különleges LG XBOOM 360 vezeték nélküli hangszórót –, valamint a prémium holland életmód­márka, a Moooi exkluzív bútordarabjait és otthoni ki­egészítőit bemutató kiállításba csöppenhetnek bele.

Az IFA-n az LG további újdonságokat is kiállított: meg­tekinthető volt többek között a vállalat teljes körű cipőápolási megoldása, az LG Styler™ ShoeCase és ShoeCare, a mesterséges intelligenciával felszerelt mosó- és szárítógép modellek, amelyek gyorsabbá és kényelmesebbé teszik a ruhaápolást, valamint az Aero Furniture: egy asztal formájú légtisztító, amely egyszerre bútor és nagyteljesítményű légtisztítási megoldás. Az IFA-ra látogatók az Ergo Monitor Work­station nevű kiállítótéren az LG legújabb ergonomi­kus kialakítású, a hatékonyságot támogató kijelzőit, az UltraGear Gaming Monitor Play zónában pedig a játékosoknak szánt képernyők egyre bővülő választé­kát is megismerhetik.

lg.com

- Hirdetés -

Sign&Display