A sign készítés és nagyformátumú nyomtatás magazinja

Az Adidas újradefiniálta a láthatóságot

Egy ekkora sportmárkánál kockázatos ilyesmit kijelenteni, de fennállása talán legemlékezetesebb kültéri kampányát valósította meg Johannesburgban. A döbbenetes méretű és szokatlan formavilágú hűtőtorony-borítással új életet leheltek egy régi szlogenbe: „Lehetetlen nem létezik” először 2004-ben jelent meg, de idén ismét előhozták, olyan nemzetközi hírességek közreműködésével, mint Mohamed Szaláh futballsztár vagy épp Beyoncé. A még nagy távolságokból is tökéletesen látható OOH-kampány Russel Abrahams grafikus-illusztrátor túláradó kreativitásáról és a kivitelező Outdoor Network sokoldalúságáról árulkodik.

Az építmény elképesztő méreteiről csak annyit, hogy olyan magas, mint a budapesti Schönherz Kollégium: a dél-afrikai város ikonikus hűtőtornya 68×36 méteres, és a tervező gyakorlatilag minden négyzetcentiméterét kihasználta. Kate Woods, az Adidas brand igazgatója kiemelte: nemcsak a grandiózus megjelenítés volt fontos, hanem az is, hogy olyan sportóriásokat és hírességeket ábrázoljon, akik lehetetlennek tűnő akadályokat leküzdve váltak sikeressé. Velük kapott új életet a szlogen, ami arra utal, hogy a nagy álmok kemény munkával és elkötelezettséggel társulva válnak valósággá – magyarázta.

Kirsty Carlson, a projektben szintén közreműködő GroupM OOH vezetője aláhúzta: feltétlenül a városkép egyik ismert építményét akarták átöltöztetni, hogy a lehető legnagyobb hatást érjék el. „Ez az elképesztő, színekben gazdag, szemet gyönyörködtető alkotás kifejezetten az Adidas számára készült, és nagyon kiemelkedik a környezetéből, így a dominanciája tovább erősíti a szlogen üzenetét.” Ugyancsak elismerést érdemel a hatékony felületkihasználás és a valószínűtlen forma, aminek köszönhetően a vízhűtésre szolgáló építményt már csak a

„Lehetetlen nem létezik” tornyaként emlegetik a helyiek.

Gábor János, Sign&Display

Forrás és fotó: Sign & P.O.P.

- Hirdetés -

Sign&Display