A sign készítés és nagyformátumú nyomtatás magazinja

Hirdetés

Arany és ezüst tonert ad ki a Ricoh

A gyártó a 2018-ban kiadott, lapadagolós Pro C7200-hoz készített arany és ezüst színek használatát is biztosító tonert, ami kisebb áttörést jelent a nyomtatott kommunikációban.

Az eszközök megjelenése azért jelent újdonságot, mert bár eddig is adottak voltak a fluoreszkáló színek, azokból egyszerre csak egyet lehetett használni a nyomtatáshoz. A Ricoh úgy véli, hogy a megújult színkínálat még szélesebb körű felhasználást tesz lehetővé, a katalógusoktól a posztereken, flyereken, brosúrákon, meghívókon, csomagolásokon, bizonyítványokon, jegyeken vagy postai küldeményeken át az üzleti és üdvözlőlapokig.

Eef de Ridder, a Ricoh Europe kereskedelmi és ipari nyomtatási csoportjának alelnöke közleményben leszögezte:

az arany és ezüst tonereket a klienseik igényei szerint alkották meg, kifejezetten a kompetitív piachoz alkalmazkodva. A grafikai tartalmak innovátorai lehengerlő digitális nyomtatási megoldásokat keresnek, hogy gyorsan és költséghatékonyan hozzanak létre kimagasló minőségű nyomtatványokat

érvelt, aláhúzva: az új tonerek komoly hozzáadott értéket képviselnek, hiszen gyönyörű és különleges hangulatú munkák széles skáláját lehet velük létrehozni.

A cég álláspontja szerint a Pro C7200-at használó nyomdákban még több akadály hárult el az igazán kreatív munkák megvalósítása elől: az arany-ezüst a dizájnerek, illetve a márkák számára is lehengerlő „hűha-faktort” tesz hozzá a végeredményhez. Az új tonerek európai megjelenése júliusban várható – ezzel a Ricoh belép a fémes színvilágot is kínáló gyártók szűk csoportjába, a Xerox, a Kodak és a HP mellé.

Gábor János, Sign&Display

Forrás és illusztráció: Digital Printer

- Hirdetés -

Sign&Display