DRUPA / ELHALASZTVA!! Új dátum: 2021. április 20-30.
https://www.drupa.com/
A drupa sokkal több egy globális nyomdaipari kereskedelmi kiállításnál – a drupa kiemelkedő nemzetközi vásár, amely fontos trendhatározó, betekintést enged a jövő fejlesztéseibe, és inspirációval szolgál az iparág résztvevői számára. A lehető legjobb látogatói élmény megteremtése érdekében a drupa rengeteg energiát fektet abba, hogy a legkiemelkedőbb tudást közvetítse öt különleges fórum keretében, melyek közül egyik a Cube elnevezésű. „Oktatni – bekapcsolni – szórakoztatni” e három hívószó lett ismét a drupa Cube szlogenje 2020-ban, melynek keretében olyan releváns tartalmat kínálnak, amely motiváló, stimuláló és interaktív minden látogató számára, köszönhetően a számos különféle beszélgetési formának.
Világszerte elismert szakmai előadók készülnek arra, hogy izgatott vitákat és beszélgetéseket indítsanak el, víziókkal teli témákban. A best seller szerző Michael Gale, illetve az elismert designer James Sommerville szintén beszédet tartanak majd a kiemelkedő program keretében.
Negyvennél is több beszéd, oktatási szekció, workshop, márkatörténeti esettanulmány keretében a drupa Cube inspirációs forrásként, illetve az új digitális üzleti modellek szakmai bemutatójaként egyaránt funkcionál majd. A bemutatásra kerülő tartalmak olyan globális megatrendek sebességi szintjére emelik majd a résztvevőket, amelyek már nyomot hagytak az iparágban és várhatóan a jövőjét is formálják majd. Ebben a tekintetben a digitális átalakulás továbbra is kiemelkedő szerepet játszik majd. A középpontban lesznek az innovatív web to print és csomagolási technológiák, a számos különféle értékesítési csatornával rendelkező platform gazdálkodás, és új együttműködési modellek, illetve a közösségi média kultúráján nevelkedett vásárlók változó elvárásai – továbbá természetesen az iparág egyre növekvő fenntartható működése, és számos új gazdasági kötelezettség.
„Elsődleges célunk, hogy a lehető legtöbb ötlettel szolgáljunk a látogatók számára, amelyet aztán sikeresen bevezethetnek saját cégeikben’ – mondta lapunknak Sabine Geldermann, a drupa igazgatója, illetve a düsseldorfi vásárközpont nyomdaipari ágának vezetője, majd hozzátette: „Olyan programot akarunk kínálni, amely valóban kiszolgálja látogatóink igényeit.”
Gyakorlati receptek a sikerhez
James Sommerville és Michael Gale – további globális márkák képviselői mellett a startvonalon állva várják, hogy megoszthassák tudásukat a drupa 2020 látogatóival. A „The Digital Gale útmutatást alkotott azon döntéshozók számára, akik összhangba akarják hozni cégüket a digitális üzleti modellekkel, a könyv pedig nemzetközi bestseller lett. Top márkák használják a könyvben bemutatott digitális helix algoritmust, hogy pontosan meghatározzák marketing és értékesítési befektetéseit a digitalizálási projektekben. A drupa Cube az iparág jövőjébe tekint és konkrét ajánlásokat kínál olyan aktivitásokhoz, amelyek biztosítani fogják a digitális menedzsmentet, illetve olyan fontos háttérinformációkat kínál ahhoz, miként valósítsuk meg a digitális cégvezetést. James Sommerville számára nem idegen a márka imázs erősítés megvalósítása. A brit sztár designer leporolta a Coca-Cola régi imázsát 2013-ban, teljesen új szintre emelte design nyelvezetét és olyan arcot adott neki, amely mai napig megmaradt emlékezetünkben.
„A nyomdaipar figyelemre méltó technológiai átalakuláson ment keresztül és e tekintetben egy ’kiváló gyakorlati példaként’ is emlegethetjük – a folyamatok változásai és az új üzleti modellek tekintetében egyaránt” – mondta Michael Gale, majd így folytatta: „Ahogy új alkalmazási területekre lépünk, új technológiákat alkalmazunk és új vertikális piacokat hódítunk meg, máris ennek az átalakulásnak a forgatagában találjuk magunkat. A nyomdaiparnak proaktívan kell megragadnia ezt a változást. Azok a cégek, amelyek digitális technológiára váltanak, ötször gyorsabban növelik profitjukat versenytársaiknál; azok a cégek, amelyek nem lépnek erre az útra, egyre nehezebben boldogulnak. Én személy szerint nem csupán fontosnak, de nagyon izgalmasnak is találom ezt az új piacot, és alig várom, hogy ezen lelkesedésemet másokkal is megoszthassam. A drupa Cube keretében a rivaldafényt számos olyan példára és megoldásra helyezzük, amelyeket sikeres vállaaltvezetési stratégiák illusztrálására terveztek meg.”
Alapos program
A tiszta, átlátható struktúra érdekében a drupa Cube-ot öt tematikus területre osztották. A James Sommerville és Michael Gale által megtartandó vezérszónoklatok mellett az Üzleti Evolúciós előadások globális piaci trendekre, illetve marketing és értékesítési gyakorlatokra, továbbá innovatív üzleti modellekre koncentrálnak. A Nyomtatás jövője programot a nyomtatási és csomagolás gyártási iparág releváns technológiai trendjei mellett nyomtatott elektronikai megoldásoknak szentelik. Márkatulajdonosok és ügynökségek szintén megosztják majd Márkatörténeteiket. Az ötödik kategória a Vállaltvezetői gondolattár keretében iparági vezetők számára kínálják fel a lehetőséget, hogy megvitassák gondolataikat az esemény vezérszónokaival. A fenti eseményeken való részvétel előzetes regisztrációhoz kötött. A drupa Cube teljes programja, amelyre június 16-26. között kerül sor, február végétől lesz elérhető a www. drupa.com/cube-en oldalon. Sign