Ahogyan egyetlen dekorációs elem sem készül részletes helyszíni felmérés nélkül, úgy egy reklámgyártó sem virágzik ki anélkül, hogy igazán megértené ügyfelét. Hogy mi a kulcs? Mélyen beleássa magát az ügyfelei gondolkodásába, hogy feltárja a vásárlásaik mögött rejlő okokat – írja a signsofthetimes.com
Íme néhány kérdés, amely segíthet feltárni az okokat:
- Mi az elsődleges cél, amit ezzel a táblával el szeretnének érni?
- Ki a célközönség?
- Milyen üzenetet szeretne küldeni a célközönségnek?
- Milyen reakciót szeretne elérni azoktól, akik látják a reklámot?
- Hol lesz kihelyezve a reklám?
- Vannak-e konkrét tervezési preferenciák?
- Mekkora a költségvetés?
- Mi a projekt ütemterve?
Hogyan használhatja fel a szakértelmét:
- Proaktív problémamegoldó szemléletmód
- Iparági trendek és a legjobb gyakorlatok ismerete
- Ügyfelek oktatása
- Teljeskörű szolgáltatás kínálása
- Hatékony kommunikáció és gyors reakció
Mi a következő lépés?
- A fenti kérdések beépítése az ügyfélmegbeszélésekbe
- Válaszok elemzése, és annak megfontolása, hogyan lehet teljesíteni a kívánt eredményeket.
- Szakértelem felhasználása, hogy a legjobb megoldások legyenek terítéken.
- Ügyfelek nyomon követése, hogy a reklám megfelelt-e az igényeknek, ha pedig módosítani szükséges, akkor a megfelelő lépések adottak legyenek.
Némethi Botond, Sign&Display magazin