Három nyomtatott reklám a kiskereskedelemben, amely vonzza a vásárlókat

Ha a vállalkozás nem a kiskereskedelemre és a POP display-ekre összpontosít, akkor ezen a területen a grafikai nyomtatásnál szélesebb körre szakosodott problémamegoldók előnyre tehetnek szert a kiterjedt, több helyszínre szóló szerződések elnyerésében – írja a Signs of the Times.

Az alábbi példák mindegyikében a PSP (Print Service Provider) a kiskereskedelmi üzleteket nemcsak mély, hanem sokrétű szakértelemmel szolgálja. Minden projekt minősége a többféle szolgáltatás mesteri kivitelezésen múlik, a kreatív mérnöki munkáktól kezdve a back-end szoftverekig és adatbázisokig. Mindegyik projekt egy esettanulmány arról is, hogyan lehet elnyerni egy jól ismert, befutott márka bizalmát – és néhány esetben további munkát –, amely hajlamos a kiskereskedelmek számára szervezett kiterjedt promóciós kampányokat megvalósítani.

Image Options

Az Image Options számára a nyomtatás többet jelent a tinta felhordásánál. A 3D nyomtatás is szerepel a palettájukon, ami kiemelt fontosságú például a több mint 400 darab hógömbtalapzat gyártásában. Az említett berendezéseken és a kapcsolódó szoftvereken kívül ehhez a projekthez szükség volt a Solidworks CAD rendszer, az Adobe Illustrator és egy vinylvágóprogram használatára is, nem beszélve a fehér tintával történő nyomtatásról és az üvegre helyezhető grafikák elkészítéséről. Az anyagok a csiszolt krómozott vinyltől az akrilon át a hullámosított műanyagig terjednek. A grafikákat egy EFI Vutek GS3250LX Pro UV LED síkágyas nyomtatóval gyártották.

Ebben a munkában az ügyfél kezdeti 2D-s rendereléseit 3D nyomtatott tárgyakká alakították. Az elsődleges cél az volt, hogy a gyártmányokat könnyű legyen becsomagolni, szállítani és felállítani a LensCrafters kaliforniai és a kanadai Vancouverben található üzleteiben, ezért a vállalat szállítmányaihoz telepítési kézikönyveket készítettek, amelyekben QR kódos hivatkozásokkal ellátott, lépésről lépésre követhető építési utasítások találhatók.

GSP

Bármilyen jó minőségű POP display-t lebilincselőnek lehet nevezni. Azonban az Mtn Dew flavor promóciós feliratra vonatkozó felkérés, amely az ország egyik legnagyobb kisboltláncától érkezett, egy másik, talán még találóbb leírást tartalmazott: „diszruptív”.

A GSP több nyomtató és különböző médiumok segítségével 15 Casey’s kisboltot alakított át az Overdrive, az Mtn Dew new flavor bevezetésére. Padlógrafikák, fali grafikák, ablakgrafikák, grafikák a vízszivattyúkon és a benzinkutak előtt – minden fajtát stratégiailag úgy helyeztek el, hogy a vásárlók szemmagasságában legyenek, bármerre is nézzenek, vagy bármerre induljanak az üzletben. A projekthez a GSP az EFI Vutek H5 széles formátumú nyomtatóját, az Agfa Jeti Tauro H3300 UV LED széles formátumú nyomtatóját, a Durst Rho 312R roll-to-roll nyomtatót és a swissQprint Karibu 2 roll-to-roll nyomtatót használták. A hordozók között szerepelt General Formulations GF 270 WindowMark perforált fólia (70/30), Asphalt Art TexWalk szöveterősítésű, csúszásmentes PVC matt vinyl, Coroplast hullámosított műanyag lapok, átlátszó Lexan 9034 polikarbonát lap és Duratex Dead White sztirol.

Az Overdrive promóció sikere arra késztette az Mtn Dew-t, hogy ismét együttműködjön a Casey’s-szel és a GSP-vel az évente megrendezésre kerülő Dew Tour gördeszkás eseményen az iowai Des Moines-ban. A promóció izgalmas hátterének megteremtése érdekében a GSP több változatot készített egy sor ablakos vinylfóliából, amelyek 12 nyílászárót fedtek le.

DCG One

A DCG One munkája a Nordstrom Rackkel jóval túlmutat az álló lámpatestek gyártásán. Valójában a vállalat egyetlen forrásból származó megoldást biztosított a több jelző- és grafikai szállítóval való együttműködéssel járó bajokra, például a márkairányelvek betartásának biztosítására szolgáló következetes módszerek hiányára, a termékfelhasználás teljes megértésére, sőt még a következetes alkatrészszámozási és szállítási nyomon követési rendszerekre is. Összességében az átfogó kiskereskedelmi feliratozási program magában foglalja a marketingfeliratozási kampányokat, a környezeti grafikai gyártást, a telepítést és egy ügyfélspecifikus, online rendelési portált a digitális eszközök kezelésének megkönnyítése érdekében.

A Nordstrom Rack hálózatában rendszeresen frissített, üzleten belüli promóciókhoz kapcsolódó feliratokon az EFI Vutek H5 széles formátumú nyomtatóval, Transcendia Transpaque II-re, egy beltéri és kültéri banneralkalmazásokhoz egyaránt használható, átlátszatlan poliolefin fóliára nyomtatott grafikák láthatók.

Némethi Botond, Sign&Display magazin