A sign készítés és nagyformátumú nyomtatás magazinja

Hirdetés

Adományozói digitális falak fokozzák a bevételt

Az egészségügyi kommunikáció hatalmas lépésekben kezdett el fejlődni a járvány alatt, és ez a folyamat a digital signage-el teljes. A statikus és személytelen táblák a múlt ködébe vesznek: egyre több helyen veszik át a helyüket a vonzó, dinamikus LED-falak. Soha nem volt még ilyen fontos, hogy a közönséget vizuálisan kössék össze a kórházi adományozással – a legjobb példa erre a signmedia által bemutatott Sunnybrook Egészségtudományi Központ Torontóban.

A kanadai kórház a piacvezető Envisiont bízta meg a digitális falrendszer telepítésével: a cél egy dinamikus és emlékezetes élmény megteremtése volt, párhuzamosan az innovációval. A kórház elektronikus adakozásra alkalmas eszközt telepített (lásd alább), a közelében lévő LED-fal installáción pedig meg is jeleníti a befizetéseket, mintegy megünnepelve a legkisebb adományt is, ezzel játékszerű élményt adva a jótékonykodásnak.

Az egészségügyi intézmények általában nem a jó közérzetről szólnak, az adományozói digitális falak mégis pozitívan változtatják meg a hangulatát egy betegelosztó központnak vagy egy várónak. Ahogy a sokat idézett Paco Underhill környezeti szakpszichológus írja:

„A vizuális nyelvünk már gyorsabban fejlődik, mint a beszélt nyelvünk. Egyre gyorsabban dolgozzuk fel a képi információt, ami önálló nyelvvé válik. Nem szabad figyelmen kívül hagyni a digital signage jelentőségét, mert egyre fontosabb lesz, ahogy finomodnak a rajta megjelenített tartalmak üzenetei.”

A világ megváltozott, és a járvány miatt egyre nagyobb szerep jut a filantrópiának. A kórházi alapítványoknak minden lehetséges eszközt meg kell ragadniuk, hogy fenntartsák és növeljék az adományozók bázisát. Ennek legjobb módja lehet az adományozói digitális falak bevetése, mert azonnal megragadják a figyelmet, költséghatékonyak, ráadásul az adakozók új generációját, a digitális korba született fiatalokat is megszólítják. Most ezt a közönséget kell megismerni, és kellő rálátást szerezni a viselkedésére, kommunikációs szokásaira.

Az adományozói digitális falak egyébként nemcsak arra alkalmasak, hogy kampányszerű hirdetések jelenjenek meg rajtuk, hiszen plusz információs felületekké válhatnak: vészhelyzetben például kiürítési útvonalakat mutathatnak, a hétköznapokban pedig útba igazíthatják a betegeket és a látogatókat.

Gábor János, Sign&Display

Fotók: signmedia

- Hirdetés -

Sign&Display