A sign készítés és nagyformátumú nyomtatás magazinja

A Xerox a CareAR felvásárlásával bővíti szoftverportfolióját

A kiterjesztett valóság platform segít a digitális támogatási élmény kialakításában.

A Xerox a CareAR megvásárlásával bővítette növekvő szoftverportfólióját – egy olyan AR support platformmal, amely valós idejű hozzáférést biztosít a szakértői vizsgálathoz az ügyfelek, az alkalmazottak és a terepen dolgozók számára.

A CareAR ™ szoftverrel a távoli hozzáféréssel rendelkező szakértők virtuálisan láthatják a helyzetet, és úgy tudják vizuálisan irányítani a probléma megoldását AR eszközök sorával – asztali gépük, mobileszközeik vagy okosszemüvegük segítségével –, mintha személyesen jelen lennének a helyszínen.

Jelenleg a szervízhívások egyharmadában igényelnek távsegítséget az ügyfelek, ugyanakkor nem tudják kellő részletességgel bemutatni a megoldásra váró problémát. Ez nemcsak a megrendelések végrehajtásában okoz késéseket, de kedvezőtlenül hathat a vállalatok megítélésére és kockáztathatja a visszatérő vásárlók lojalitását, csökkenti az üzletek ügyfélmegtartó erejét. A berendezések leállása igen költséges lehet, a szervezet méretétől függően óránként akár 300 ezer és 5 millió dollár közötti veszteséget is termelhet.

„Szoftveres megoldásaink az ügyfelek legfontosabb igényeit elégítik ki – a tartalomkezelést, a digitális átállást és a személyre szabott kommunikációt. Ehhez most hozzáadtuk a vállalati kiterjesztett valóságot” – mondta Steve Bandrowczak, a Xerox elnöke és műveleti igazgatója. „A DocuShare®, az XMPie és a CareAR ötvözésével olyan szoftverüzletágunk jött létre, amely együttesen és önállóan is széles ügyfélkör támogatására képes”.

Ezt a kibővített szoftver üzletágat Sam Waicberg, a Xerox Digital Services alelnöke és vezérigazgatója, a CareAR felvásárlás előtti társalapítója és vezérigazgatója fogja vezetni.

- Hirdetés -

A CareAR platformja zökkenőmentesen integrálódik a ServiceNow-val, átfogó megközelítést biztosítva a munkafeladatok, a különböző ügyek és esetek átláthatóságára és a hatékonyabb hibaelhárításra.

A CareAR a Xerox digitális transzformációs eszközöket kínáló sorozatának legfrissebb eleme. Ide tartoznak az olyan automatizálási és központosítási megoldások, mint például a DocuShare tartalomkezelő platform, amely hatékony és megbízható eszközöket kínál a folyamatok teljes automatizálására és a felhőalapú digitális átalakulás támogatására. Továbbá az XMPie, egy rugalmas technológia, amely a teljes marketingkampány-integráció érdekében lehetővé teszi az eszközök személyre szabását az ügyfélpontokon keresztül, online és offline egyaránt.

Xerox: A Xerox könnyebbé teszi a mindennapi munkavégzést.

Egy olyan munkahelyi megoldásokat biztosító technológiai vállalat vagyunk, amely szoftvereket és hardvereket készít és integrál kis- és nagyvállalati környezetbe. Mivel az ügyfelek az információk digitális és fizikai platformon keresztüli kezelésére törekszenek, így a Xerox zökkenőmentes, biztonságos és fenntartható élményt nyújt számukra. Legyen szó akár a fénymásoló, az Ethernet vagy a lézernyomtató feltalálásáról, a Xerox már régóta a modern munkahelyek megteremtésének az úttörője. Tudjon meg többet innovációnkról a xerox.com weboldalon.

A Xerox Magyarország Kft. több mint 25 éve kezdte meg működését hazánkban. A közép-kelet-európai országokat tömörítő CIT régió szerves része, továbbá a piac meghatározó szereplője. A magyar leányvállalat elsődleges profilját a gép-, kellékanyag- és papír-kereskedelem mellett a magas színvonalú üzemeltetési- és szervíz szolgáltatások, illetve az innovatív dokumentumkezelési megoldások képezik.

Xerox

- Hirdetés -

Sign&Display