A Sericol Hungary Kft. csapata jól tudja, hogy a hosszú távú ügyfélelégedettség titka a partneri hozzáállás. Mi sem bizonyítja jobban, hogy ez helyes üzletpolitika, mint a hosszú távú együttműködések.
MINDENNEK ALAPJA A JÓ KAPCSOLAT
Mint minden kereskedelmi ügylet bármelyik piaci szegmensben, az együttműködés a nyomdaiparban is a potenciális ügyfelekkel történő kapcsolatfelvétellel, a közös hang megtalálásával, a bizalom felépítésével kezdődik. Ennek elengedhetetlen része, hogy pontosan feltérképezzük, a vásárlónak mire is van szüksége. Sok esetben ezt ő maga sem tudja biztosan. Előfordul, hogy nagyon régóta használ egyfajta technológiát, és nem tud elképzelni mást, pedig egy kis nyitottsággal sok lehetőség tárulhat fel előtte. Lehet, hogy téves információk birtokában van. Az is elképzelhető, hogy nem követi szorosan a piaci trendeket, ezért nem hallott még a legújabb fejlesztésekről. Ahhoz, hogy személyre szabott megoldást kínálhassunk számára, nagyon fontos felmérnünk üzleti modelljének részleteit, saját elvárásait a vállalkozásával kapcsolatban: itt kerül képbe a mi szaktudásunk és több évtizedes tapasztalatunk. A partner elmondása és a rendelkezésünkre álló tapasztalatok alapján pontosan fel tudjuk mérni, mely tárgyi eszközökkel tudja ügyfelünk optimálisan elérni kitűzött céljait. Számunkra nem az az elsődleges szempont, hogy a lehető legdrágább megoldást adjuk el, hanem az, hogy megtaláljuk az ügyfél igényeinek és elvárásainak leginkább megfelelő konstrukciót.
AZ ÉRTÉKESÍTÉS NEM EGY ALKALOM, HANEM EGY FOLYAMAT
Azt valljuk, hogy az értékesítés nem érhet véget a számla kiegyenlítésével. Sőt! Itt kezdődik az igazi versenyfutás az eddig felépített bizalom megerősítéséért. A megrendelt eszközök sértetlen kiszállítása, elhelyezése, beüzemelése szintén csak a folyamat első része számunkra. Amikor mindent összeraktunk, beállítottunk és megbizonyosodtunk róla, hogy a gép rendeltetésszerűen használható, akkor jön a legfontosabb lépés: a gép kezelőinek minden részletre kiterjedő oktatása. Ez a legalapvetőbb tudnivalók és üzemeltetési szabályok ismertetésével kezdődik, melyet mi viccesen úgy hívunk: „hogyan ne tedd tönkre a gépet”. Viszonylag egyszerűen belátható, hogy egy-két selejtes pólót el lehet fogadni, de egy néhány nap után odavert nyomtatófejet már kevésbé: az ilyen és ehhez hasonló baleseteket igyekszünk megelőzni. A legtöbb esetben – különösen kezdő vállalkozásoknál – ez és még néhány alapvető ismeret átadása az elején elég is, hiszen ez is rengeteg új információ. A túl sok szabály és figyelmeztetés elsőre ijedelmet okozhat, ami pedig egyáltalán nem célunk: azt szeretnénk, ha magabiztosan és rendeltetésszerűen használná mindenki a frissen vásárolt gépet. A tapasztalat azt mutatja, hogy a leghatékonyabb, ha egy-két héttel a telepítés és a kezdeti használat után tartunk egy újabb tréninget. Ekkor már a partnernek van gyakorlata az eszköz használatában, adódhatnak közben kérdései, amelyeket ekkor megválaszolhatunk. Megvizsgáljuk a telepítéstől eltelt idő alatt feljegyzett fennakadásokat és problémákat, azokat megoldjuk, és elmondjuk, hogyan lehet legközelebb elkerülni a hasonló eseteket. Természetesen a köztes időszakban és a későbbiek során sem hagyjuk magukra partnereinket: telefonos vagy távoli asztalos segítségnyújtással folyamatosan segítjük őket munkájukban. Tapasztalatunk szerint ezzel a módszerrel járulhatunk leginkább hozzá, hogy ügyfeleink felfedezzék, hogyan aknázhatják ki a megvásárolt gépekben rejlő összes lehetőséget.
TÁMOGATÁS HOSSZÚ TÁVON
A piacon fellelhető, vezető nyomdaipari márkák jelentős része a maga kategóriájában kifejezetten jónak mondható. Ha bárki azt állítja a saját maga által forgalmazott termékről, hogy messze a legjobb, és ez az egyetlen ilyen tulajdonságokkal rendelkező termék a piacon, azt érdemes fenntartásokkal kezelni. Természetesen a Sericol Hungary Kft.-nél olyan gyártók termékeit értékesítjük, melyek az elmúlt évtizedekben bizonyították, hogy a legmagasabb színvonalat képviselik; de ez önmagában kevés! Lássuk be: olyan gép nem létezik, még ha kategóriájában a csúcsminőséget képviseli is, amely örökké hibátlanul fog működni bármilyen karbantartás nélkül, és olyan sem, amelyet bárki kifogástalan profizmussal tud használni előképzettség nélkül. És mi itt igyekszünk a versenytársaknál többet nyújtani. A fogyó- és segédanyagok, professzionális felhasználói képzés mellett az általunk forgalmazott összes géptípushoz folyamatos szerviz- és alkatrészellátást, valamint telefonos és online támogatást biztosítunk. Partnereink bizalommal fordulhatnak hozzánk, és mi megmutatjuk nekik, hogyan hozhatják ki a legtöbbet a rendelkezésükre álló eszközökből saját és megrendelőik legnagyobb elégedettségére.
Sericol Hungary Kft.
1097 Budapest,
Ecseri út 14-16.
+36-1-323-0281
www.sericol.hu