A Heimtextil rendezvényét idén rendhagyó módon fogják megrendezni június 21. és 24. között, párhuzamosan a Techtextil és a Textprocess vásárokkal. Az időpont meghatározásában a kiállítók és az ipari partnerek segítették a szervezőket.
„Jó érzés, hogy a kiállítóink bizalma töretlen felénk, még egy ilyen nehéz időszakban is. Az egyeztetések során érzékeltük, mekkora szükség van a személyes üzleti találkozókra, illetve eszmecserére” – mondja Olaf Schmidt, a Textiles&Textile Technologies alelnöke.
Az első gyártók és márkák már megerősítették a részvételi szándékukat – köztük olyan nagy múltra visszatekintő kiállítók, mint a Jover Group, a Lenzing Group és a Hohmann Weberei. „Szerintünk kiváló döntés, hogy a Heimtextilt erre az időpontra ütemeztük. Nagy szükségünk van erre a platformra az új termékeink bemutatásához. Az iparág szereplőinek újra látniuk kell egymást, hiszen ebben a szegmensben elengedhetetlen a személyes kapcsolat” – hangsúlyozza Francisco Jover Pastor, a Jover Group vezérigazgatója.
„Sokat jelent számunkra, hogy 2022-ben személyesen találkozhatunk partnereinkkel a Heimtextilen. A lakástextilek esetében fontos a termékek fizikális jelenléte, hiszen az anyagok így könnyen szemrevételezhetők és megtapinthatók” – magyarázza Ebru Bayramoğlu, a Lenzing csoport globális üzletfejlesztési részlegének vezetője.
A három szakkiállítás párhuzamos megrendezésének köszönhetően a hazai és nemzetközi vásárlók megtapasztalhatják a globális trendeket és az innovációkat a textilértéklánc mentén – többek között ezen témákban: fonalak, funkcionális textíliák, textiltechnológiák, gyártási folyamatok és újrahasznosítás.
A kiskereskedők, belsőépítészek, textilmérnökök, építészek, a kutatás-fejlesztés anyagszakértői, valamint a gépésztechnikusok és technológiai szakemberek részvétele lehetőséget nyújt mindhárom szakvásár kiállítóinak, hogy teljesen új konstellációk mentén építsék üzleti kapcsolataikat.
Némethi Botond, Sign&Display