A sign készítés és nagyformátumú nyomtatás magazinja

A JCDecaux az utcákra vitte az olimpiát

Az országos kijelzőhálózattal rendelkező ausztrál OOH-specialista nagyon megkapó kampánnyal ünnepelte az ötkarikás játékokat: folyamatosan az aktuális éremtáblázatot mutatta a saját digitális felületein. A cég a Nemzeti Olimpiai Bizottság exkluzív hirdetési partnereként dolgozott azon, hogy a lakosságot ne csak a képernyők előtt, hanem az utcán járva is lázban tartsa az olimpia. Jegyezzük meg: az ausztrálok naponta két-háromszor gyakrabban örülhettek medálnak, mint a magyarok, hiszen 472 sportolóval vettek részt a játékokon, míg mi 173-mal.

Mivel néhány óránként dobogóig jutott egy-egy honfitársuk, ráadásul azonos vagy csaknem megegyező időzónában élnek a japánokkal, Ausztrália lakosai tényleg együtt pulzáltak az olimpia eseményeivel. A JCDecaux dinamikus kampánya is ennek jegyében született: azt akarták, hogy a nemzetet mindenhonnan ez a nagyon pozitív, izgalmas hangulat lengje körbe.

„Tudjuk, hogy senki sem akar lemaradni az arany pillanatokról, ezért mindig a legfrissebb eredményeket mutattuk, az egész országban – így szinte azonnal informáltuk az embereket a legfrissebb fejleményekről”, számolt be büszkén az ügynökség kreatív megoldásokért felelős részlegvezetője.

- Hirdetés -

Ashley Taylor úgy véli, a kampánnyal sikerült növelni a szurkolási kedvet, hiszen mindenki úgy érezhette, hogy nemcsak figyelője, hanem részese is a tokiói eseményeknek.

A cég és a helyi olimpiai bizottság között évek óta fennálló partneri kapcsolat annak jegyében született, hogy közelítse egymáshoz a nyilvánosságot és az ötkarikás játékokat. Ennek még hangsúlyosabb szerep jutott idén, hiszen hiába csúszott egy teljes évet az olimpia, a COVID árnyékában továbbra sem volt lehetőség odautazni, és a helyszínen tapsolni. A lelkesedést ennek ellenére sikerrel tartották fenn, a tömegközlekedési eszközök megállóiban, vasútállomásokon és reptereken jelenlévő Smartframe digitális sign-hálózat segítségével.

Gábor János, Sign&Display

Forrás: Image Magazine

- Hirdetés -

Sign&Display