A sign készítés és nagyformátumú nyomtatás magazinja

A hiteles influenszer marketing titkai: a reklámozás egyik nagy lehetősége

Ígéretes hatásokkal kecsegtetnek az új technológiák, mint például a kiterjesztett valóság, mesterséges intelligencia és a személyre szabás. Ezek jelentősen bővítik a marketingszakemberek horizontját. De emellett az influenszerek bevetése is növeli a reklámok hatékonyságát – a Thrive Agency szerint.

A globális digitális hirdetési piac 601,8 milliárd dollárt ért el 2023-ban, a médiahirdetések pedig az összköltségvetés 67,1 százalékát tették ki. Nyilvánvaló, hogy a digitális hirdetés egy jövedelmező iparág, és nem meglepő, hogy egyre több cég talál új módszereket ennek kiaknázására.

Az influenszer marketing területén néhány jelentős trend figyelhető meg, amelyek várhatóan nagy hatást fognak gyakorolni a 2024-es marketingstratégiákra.

Autentikus megjelenés a közösségi médiában

A fogyasztók hangsúlyozzák az autentikusság fontosságát a márkák kiválasztásánál, amely 88 százalékuk számára prioritást jelent. A Thrive példaként hozza a Selena Gomez által alapított Rare Beauty márkát, amely hiteles influenszerekkel működik együtt, akik valóban használják a termékeket, és az ügynökség szerint a TikTokon futó kampányuk 98 százalékos konverziós arányt ért el.

A mikro-influeszerek is hatékonyak lehetnek

A Hubspot szerint az influenszer marketing szakemberek 80 százaléka kis létszámú követőtáborral rendelkező kreatív személyekkel (1K-tól 99,999 követőig) működik együtt, szemben az 1 millió feletti követőszámú személyiségekkel, akikkel csak 16 százalék dolgozik. A mikro-influenszerekkel való együttműködés ezek költséghatékonysága miatt válik egyre népszerűbbé, ahol a szakemberek 56 százaléka részesíti előnyben ezt a szegmenst.

Fontos a tartalom minősége

Az influenszer marketing már nem csupán a követők számát veszi figyelembe, hanem a tartalom minőségére és a márka értékeivel való összhangra is összpontosít. A Z generáció például hajlamosabb az influenszereket követve felfedezni az adott termékeket, ezzel is erősítve a marketing ezen ágazatát.

Ezek a trendek rávilágítanak arra, hogy az influenszer marketing egyre inkább a hitelesség, a költséghatékonyság és a tartalom minőségének irányába mozdul el, miközben a mikro-influenszerek és az autentikus megjelenések előtérbe kerülnek. Az influenszer marketing tehát továbbra is fontos eszköze marad a márkák kezében a fogyasztók eléréséhez és meggyőzéséhez.

Sign&Display magazin

- Hirdetés -

Sign&Display