A sign készítés és nagyformátumú nyomtatás magazinja

A globális kiskereskedelmi iparág kiemelt eseménye – Euroshop 2023

A kiskereskedelem izgalmas témái 2023. február 26. és március 2. között.

A zűrzavaros környezet ellenére az EuroShop 2020 átütő sikert aratott. 142 országból 94 339 látogató érkezett a Rajna partjára, hogy 56 nemzet 2287 kiállítójától tájékozódjon a globális kiskereskedelmi világ minden aspektusáról, innovációjáról és trendjéről. És a 2023-ra vonatkozó eseményre szóló igények is pozitívak – jelenti az iXtenso retail trends.

Különösen most, két évvel a világ kiskereskedelmi szektorát keményen sújtó, világjárvány okozta korlátozások után az EuroShop, a világ első számú kiskereskedelmi vására 2023. február 26. és március 2. között Düsseldorfban ismét megrendezésre kerül.

A Covid-válság a digitalizáció és az összes kiskereskedelmi csatorna közötti zökkenőmentes összeköttetés gyorsítójaként is szolgált, így növelve a keresletet az energiatakarékosságot és a fenntarthatóságot javító új megoldások iránt. Mindezeken túlmenően olyan beláthatatlan kreativitást szabadított fel, amely elsősorban azt szolgálja, hogy a vásárlók számára minél kényelmesebb legyen a vásárlás, hogy holisztikus koncepciók segítségével reagáljunk a megváltozott szokásokra, új igényeket elégítsünk ki és javítsuk a vásárlói hűséget.

Az EuroShop 2023 nemcsak a globális fejleményeket veszi górcső alá, hanem az aktuális trendek és úttörő megoldások teljes spektrumát feltérképezi. Ennek során jelenleg a kiskereskedelem széles körét érintő, különösen releváns kérdésekre összpontosít.

Az EuroShop 2023 legizgalmasabb témái:

  • Kapcsolódó kiskereskedelem
  • Fenntarthatóság
  • Intelligens üzlet
  • Energiagazdálkodás
  • Harmadik helyek
  • Ügyfélközpontúság
  • Tapasztalat
  • Élénk városközpontok

Az EuroShop 2023 struktúráját továbbfejlesztették, hogy megfeleljen az iparág igényeinek. Nyolc világosan meghatározott élménydimenzióból áll. Az új struktúra előnyei: még inkább látogatóközpontú kínálat, szinergiák a különböző, már most is erősen összekapcsolt dimenziók között, több csarnokterület az olyan erősen növekvő területek számára, mint a kiskereskedelmi technológia vagy a hűtéstechnika.

Az EuroShop 2023 nyolc dimenziója részletesen:

A boltberendezés, üzlettervezés és vizuális merchandising az EuroShop szíve. A legjobb építészek, tervezők és gyártók a legapróbb részletekig átgondolt, egyedi tervezésű bemutatókkal képviseltetik magukat, és választ adnak a kiskereskedők aktuális kérdéseire, mint például: Milyen legyen ma egy üzlet vagy bolt? A kalandok helyszíne? Jóleső hely? Harmadik hely? Pop-up piactér? Hogy kell kinéznie, milyen érzés legyen? Az EuroShop kreatív és gyakorlatias válaszokat ad ezekre a kérdésekre. Ebben a dimenzióban a látogatók inspirálódhatnak az ideiglenes tervezés vagy a moduláris koncepciók által, de kézzelfogható megoldásokat is találhatnak a fenntarthatóság érdekében. A természet gyakran szolgál modellként a formák és a funkció tekintetében, ugyanakkor a digitális elemek is nélkülözhetetlenek.

A Dimension Lighting az EuroShop 2023 kiállításon bemutatja a modern megvilágítás és az üzletvilágítás teljes skáláját: a bejárattól az árubemutatón át a pénztári zónáig. A LED-technológiák például teljesen új lehetőségeket kínálnak a termékek érzelmi színpadra állítására. Mindig a középpontban: fenntartható energiamegoldások és intelligens világításmenedzsment.

Funkcionális és szép – ez a két tulajdonság egyáltalán nem zárja ki egymást. Ezt bizonyítják kiállítóink az új Dimension Materials & Surfaces kiállításon. Legyen szó padlóról, falról, mennyezetről vagy bútorról – a csúcsminőség fontos a hosszútávú stabilitás és az optimális funkcionalitás érdekében. A fenntarthatóság szempontjából pedig manapság sok minden lehetséges a megfelelő anyagválasztással. A kiskereskedelmi és irodai terekben az anyagok kiváló vizuális és akusztikai tulajdonságai is elengedhetetlenek. A burkolatok vagy berendezési tárgyak helyes megválasztása sokat számíthat abban, hogy az üzlet elérje a kívánt hatást.

A zökkenőmentes üzlet, az analitika, a mesterséges intelligencia, a mobilfizetés és a hálózatba kapcsolt kiskereskedelem csak néhány a Dimension Retail Technology meghatározó témái közül. Lehet, hogy úgy olvasható, mint egy digitális divatszavakból álló lista, de ezek a jelenlegi és jövőbeli ügyfélkapcsolati kihívások. A digitalizált és mindencsatornás kommunikáció, valamint a big data forradalmasítja a vevő és az eladó, a vásárló és a márka közötti kapcsolatokat. A következmény? A vásárlás interaktív high-tech élménnyé válik. De a klasszikus kiskereskedelmi technológia is rohamosan fejlődik. A Retail Technology dimenzió kiállítói az intelligens technológia hajtóereje révén segítenek a kiskereskedelem perspektíváinak és jövőbeli területeinek alakításában.

A Dimension Retail Marketing bemutatja a legvonzóbb és leglenyűgözőbb installációkat a vásárlás helyére. Vásárlói elköteleződés és utazás, márkaélmény a tégla- és habarcsáruházban és az online boltban. Személyre szabás mobileszközökön keresztül, mesterséges intelligencia, digitális feliratok – a kiskereskedelmi marketing dimenzióban a nemzetközi kereskedelmi közönség a vásárlóval való egyre digitálisabb, egyre intenzívebb interakció teljes spektrumára számíthat. A lényeg, hogy a kiskereskedőknek sikerüljön megnyerniük a vásárló figyelmét.

A Dimension Expo & Event Marketing az EuroShopon az élő kommunikáció első számú helyszíne. Ennek intenzívnek, egyedinek és hitelesnek kell lennie ahhoz, hogy inspirálja a résztvevőket. Ez magában foglalja a holisztikusan megtervezett márkaélményeket is. Vásárok és rendezvények átmenetét a digitalizáció és a fesztiválozás korába. Az újrakezdés szelleme egyértelműen érezhető, és az EuroShopon egy az egyben tükröződik az előremutató ötletekkel és előadásokkal, beleértve a cross-mediális hálózatépítést is.

A Dimension Food Service Equipment a főzés és sütés, a kényelmi rendszerek, az élelmiszer-technológia és a to-go megoldások bemutatását tűzte ki célul az EuroShop 2023-on. A vendéglátás a megatrend a kiskereskedelemben. Az out-of-home piac ugrásszerűen növekszik – és mindenhol. Az Egyesült Államokban például több mint minden második dollárt költenek otthonon kívüli ételekre és italokra. A vásárló így a kiskereskedelemben is vendéggé válik – bevásárlóközpontokban, szupermarketekben, benzinkutakon. Minden az új vásárlási élményekről és a tartós vásárlói hűségről szól. A receptek változatosak, a különleges kényelmi és to-go koncepcióktól kezdve a vonzó tematikus éttermekig és egész élelmiszervilágokig.

A Dimension Refrigeration & Energy Management bemutatja az üzletek számára optimális berendezéseket – a hűtőszekrényektől, a hűtőrendszerektől és a beltéri gazdálkodást szolgáló rendszerektől kezdve a légkondicionáláson, a hővisszanyerésen és az épületirányításon át egészen az e-mobilitás felfutásáig.

A jövedelmezőség, a fenntarthatóság és a hatékonyság a kiskereskedelemben is prioritás. Különösen itt növekszik az árakra és a versenytársakra nehezedő nyomás, ezért a megfelelő jövőbeli technológiákba való beruházás még fontosabb.

Legyen kiállító az EuroShopon

A csarnokhelyek és standok kiosztása már megkezdődött. A kiállítók még mindig regisztrálhatnak online vagy a kiállítói szolgáltatásoknál a +49 (0)211-4560-523, -587 vagy -7282-es telefonszámon.

Némethi Botond, Sign&Display magazin

- Hirdetés -

Sign&Display