A sign készítés és nagyformátumú nyomtatás magazinja

A Carvel nagy dobása: egész New York a fagyit adagoló óriásplakáton ámult

Némelyik plakáton annyira élethű a reklámozott édesség fotója, hogy az ember legszívesebben azonnal rávetné magát. A Carvel erre most lehetőséget adott, amikor bemutatta a világ első olyan óriásplakátját, amelyből friss vaníliafagylaltot lehet kapni.

2025. június 18-án fél New York a Perry Streeten állt sorba, hogy megkóstolhassa azt a vaníliafagylaltot, amely egyenesen a Carvel óriásplakátjából jön. A cég nyárindító kampányával egy régi történetet idézett fel: a legenda szerint 1934-ben Tom Carvel fagyis kocsija lerobbant, ezért helyben el kellett osztogatnia teljes, olvadozó árukészletét. Így született meg a Soft Serve fagylalt, a Carvel cég levédetett márkája. Most azonban sehol nem volt egy darab fagylaltos kocsi sem: egy hatalmas óriásplakát adagolta közvetlenül a fagyit egy tartályból. Akinek pedig ízlett, amit kapott, rögtön be is léphetett a helyszínen a cég Fudgie Fanatics elnevezésű hűségprogramjába, amely számos kedvezményt kínál a tagoknak.

A fagyiadagoló plakát a média figyelmét is felkeltette: beszámolt róla többek között a Time Out, a Secret NYC, a Hoodline és az Average Socialite is. A hír mégis leginkább a közösségi médiában terjedt futótűzként, ezzel világszinten ismertté vált a különleges akció. Könnyen lehet, hogy a Carvel ezzel hagyományt teremtett, és nem ez volt a cég utolsó ilyen reklámfogása. Az egészen biztos, hogy a New Yorkban élők számára ez a nyár máris elválaszthatatlanul összekapcsolódott a Soft Serve fagylalttal.

Kerényi Kata, Sign&Display magazin

- Hirdetés -

Sign&Display