Életre keltett hollywoodi kasszasiker

A Dél-Kaliforniában és Chicagóban is működő Applied Graphics&Signs építészeti felületek újrafestésére, széles formátumú telepítésekre, dekoratív ablakfóliákra és feliratokra specializálódott.

Legutóbbi projektje kapcsán az Applied Graphics&Signs-ot a National Installations, egy komplett munkaerő- és projektmenedzsment-szakértő, valamint az Olson Visual, egy globálisan működő vizuális marketing akciókkal foglalkozó szolgáltató kereste meg azzal, hogy a Los Angeles-i AMC The Grove moziban egy óriási ablakgrafika-sorozat projektmenedzsmentjét és telepítését végezzék el a „Babylon” című új film bemutatójának megünneplésére, amelyben olyan színészek szerepelnek, mint Brad Pitt, Margot Robbie és Tobey Maguire – írja cikkében a Large Format Review.

Az alkalmazási terület 1400 cm széles és 560 cm magas volt, és 54 panelt kellett a mozi óriási ablakainak üveglapjaihoz igazítani. Mivel a képminőség és a megbízható tapadás nagyon fontos, az Olson Visual a Drytac SpotOn médiát választotta, amelyet az Epic Distributiontől vásárolt.

„Ezt a konkrét terméket választottuk rövid távú felhasználásra, mivel könnyen lehet mozgatni a szűk, akadályozott terekben is” – mondta Fadi Ballut, az Applied Graphics&Signs ügyvezetője. „A Drytac SpotOn használatával időt takarítottunk meg, ugyanis a fólia a hagyományostól eltérő applikálási metódussal is felhelyezhető.”

A grafikákat, amelyeken a film húzóneveinek nagyméretű képei szerepeltek, egy Durst Rho 512R  ötméteres tekercses UV keményítőgéppel nyomtatták a felületre, és Fadi Ballut szerint az ügyfél elégedett volt az eredménnyel. „El voltak ragadtatva a partnereink az installáló csapatunk teljesítményétől” – zárta a szakember.

Némethi Botond, Sign&Display magazin